Adio, metrou in Drumul Taberei. Lucrarile care blocheaza cel mai mare cartier al Capitalei, oprite din lipsa finantarii
Dezamagire uriasa pentru bucurestenii care sperau sa scape de aoglomeratie si sa ajunga pana in Drumul Taberei cu metroul. Lucrarile care blocheaza cel mai mare cartier din Bucuresti au fost oprite din lipsa finantarii, iar constructia a intarziat deja un an. Culmea, autoritatile gasesc bani pentru conservarea santierelor: 3,5 milioane de euro pe luna.
Dan Trifu, consultant pentru constructorul metroului din Drumul Taberei, este nedumerit. Cele doua cartite uriase, care au costat 15 milioane de euro fiecare, stau degeaba in viitoarea statie de metrou de la Razoare. Au fost instalate pe sine, totul pe santier este pregatit, astepand apasarea unui simplu buton care ar insemna inceperea saparii galeriilor subterane din Metrou. Din pacate, insa, Guvernul a blocat finantarea lucrarilor.
Acum doua luni, santierul fierbea de activitate. Astazi, insa, muncitorii au fost trimisi in somaj, iar utilajele trase pe dreapta. Ministrul Transporturilor spune ca a aparut o pana financiara.
Din pacate, acest "o sa vad ce pot sa fac" al ministrului Transporturilor, Relu Fenechiu, nu este de ajuns. Nu sunt bani nici pentru plata curentului electric, iar cartitele ar fi trebuit sa sape deja de o luna in subteran si sa ajunga cel putin la urmatoarea statie de metrou. Din pacate, Ministerul Transporturilor este scump la tarata si ieftin la faina. Nu are bani pentru lucrari, dar va trebui sa gaseasca fonduri pentru conservarea santierelor.
"15 milioane de lei pe luna toata aceasta, cheltuiala de conservare. Era de ajuns sa dublam suma si atunci santierul putea lucra o luna din acesti bani. Cer scuze prin dumneavoastra cetatenilor carora le-am promis ca vom respecta termenele", spune consultantul Trifu.
Intarzierea este de un an si doua luni. Pana cand lucrarile vor fi gata, peste 300.000 de oameni, care locuiesc in Drumul Taberei, sunt condamnati sa circule pe strazile ingustate de santier, unde se formeaza cozi uriase de masini.
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea 
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent




RSS