Brandurile auto cu cea mai buna promovare in media. Dacia conduce la numarul de reclame difuzate si articole publicate
Dacia este brandul auto cel mai bine promovat in publicitate, in primele cinic luni ale anului, urmatoarele locuri fiind ocupate de Renault si Nissan, arata o analiza realizata de mediaTRUST.
Astfel, potrivit analizei, brandul romanesc a inregistrat cel mai mare numar de reclame, 7.253, urmat de Renault, care a avut in primele cinci luni ale anului 5.557 de reclame.
Nissan ocupa locul trei in clasament, cu 2.337 de reclame, urmatoarele branduri fiind Mercedes (2.327 spoturi), Toyota (2.063 reclame) si Ford, cu 1.613 de reclame.
Promovarea spoturilor publicitare s-a facut, in special, in mediul vizual, in primele cinci luni ale anului televiziunile au difuzat 27.666 de reclame care au vizat brandurile auto.
Radiourile au difuzat in aceasta perioada 2.304 de spoturi publicitare la categoria autovehicule, iar ziarele si revistele au publicat 622 de machete publicitare la aceeasi categorie.

Dacia conduce si in ceea ce priveste brandul auto cu cele mai multe materiale publicate in presa scrisa, cu un total de 909 de materiale. Daca in topul vizibilitatii in publicitate Mercedes ocupa locul patru, in clasamentul aparitiilor in presa scrisa, brandul auto ocupa locul 2, cu 802 materiale. Locul trei il detine Renault, cu 726 de materiale. Urmeaza BMW cu 722 aparitii, Ford cu 650, Volswagen cu 635 etc.
Raportul a luat in calcul rezultatele monitorizarii a 30.592 de reclame difuzate in intervalul de timp 1 ianuarie – 31 mai 2013, la 20 de posturi de televiziune, 12 posturi de radio si 200 de publicatii centrale, la categoria autovehicule. De asemenea, analiza a luat in considerare publicatii tiparite centrale care au aparut intre 1 ianuarie si 31 mai, 2013, monitorizate de mediaTRUST.
mediaTRUST Romania a fost infiintata in 1999 si furnizeaza servicii de monitorizare catre companii romanesti si straine.
Pe acelasi subiect:
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea 
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent




RSS