Sefii Ferrari declara: "Vrem sa scoatem o masina ieftina ca Dacia, sub 7.000 de euro"
Cele mai mari companii din lume iau exemplul Dacia si ataca in forta segmentul low-cost.
Sergio Marchionne, CEO Fiat S.p.A. (Societa per Azioni – societatea pe actiuni), care controleaza si Ferrari, Chrysler, Jeep si alte afaceri, a declarat intr-un interviu pentru Automotive news ca se gandeste la un brand pentru concurenta cu Dacia.
Seful celui mai cunoscut grup industrial din Italia a spus ca "deocamdata calculeaza daca e loc pentru o masina de buget in proiectele Fiat".
Asta inseamna mai mult ca sigur o intentie serioasa. Nu a dat detalii despre motorizari, dotari sau preturi, dar a spus ca masina va fi produsa undeva in afara Europei ca sa poata fi comercializata la acelasi nivel de pret cu Dacia, adica in jur de 7.000 de euro.
Masina va fi scoasa cu o alta denumire, iar Fiat are drepturi pentru un nume cumparat in 1990 – Innocenti (producator de masini din 1947). Mai sunt zvonuri ca s-ar putea alege un nume simplu ca "ABC" sau "123" pentru a sugera scopul conventional al unei masini, acela de a te duce din punctul "A" in punctul "B".
Daca are in 2013 rivali importanti pentru Logan de la Skoda si Peugeot (Rapid, respectiv 301), Tata Motors este alt constructor periculos pentru Dacia atat timp cat exista vorbe in piata ca si-ar putea decshide o uzina la Jucu (fosta fabrica Nokia).
In ultimul timp si Volkswagen a "plimbat" prin conferinte ideea unui brand low-cost, cu alta identitate decat Volkswagen, motoare mai vechi si dotari la limita. Dacia castiga insa piete in alte zone continentale. Renault vrea sa vanda mult mai bine modelul in India si in China cu noi capacitati de productie.
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea 
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent




RSS