Volkswagen ataca Dacia cu un nou brand low-cost, ce porneste de la 6.000 de euro
fabrica Volkswagen din nordul Germaniei, Wolfsburg
Grupul german Volkswagen intentioneaza sa copieze succesul Dacia, marca ieftina a Renault, si sa lanseze un brand auto cu pret scazut in al treilea trimestru din 2015, scrie revista germana Auto Bild, fara a cita insa surse.
Volkswagen vrea sa lanseze initial trei modele diferite, cu preturi intre 6.000 de euro si 8.000 de euro.
Pietele cele mai importante pentru noul brand ieftin al Volkswagen ar fi China, India si Rusia, dar masinile ar urma sa fie vandute si in Romania, scrie Auto Bild intr-un articol intitulat "Volkswagen ataca Dacia: Noul brand low-cost din Wolfsburg". Grupul german ar putea produce automobilele in China sau India.
Seful de vanzari al Volkswagen, Christian Klingler, a declarat, in septembrie, la Salonul Auto de la Paris, ca grupul analizeaza variante pentru a intra pe segmentul masinilor cu pret redus, dar a adaugat ca nu s-a luat nicio decizie.
"Daca Volkswagen ar introduce pe piata un model de 6.000 de euro, atunci ar fi o masina a poporului, chiar daca sub un alt nume. Adevarul este, insa, ca am mai auzit asta. In octombrie 2006, Auto Bild a scris despre planurile Volkswagen de a construi o noua masina de mici dimensiuni. Surse din grup au declarat atunci ca pretul de vanzare pentru acea masina urma sa fie de 5.000-6.000 de euro. Aceasta a fost lansata mai tarziu ca modelul Up, care acum costa cel putin 9.975 de euro", potrivit revistei germane.
Inmatricularile Renault si Dacia in Germania au scazut cu 5,3% in primele luni ale anului, la 113.785 unitati, in timp ce piata a avut un declin de 1,8%, la 2,36 milioane de unitati, potrivit datelor Oficiului de Inmatriculari Auto german KBA. Cota de piata a Renault-Dacia a fost de 4,8% in primele noua luni. Volkswagen este lider pietei germane, cu aproape 515.000 unitati si cota de piata de 21,8%.
Pe acelasi subiect:
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea 
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent




RSS