Renault: "Dacia nu va intra pe segmentul automobilelor mini"
Dacia Logan MCV
Dacia nu va intra pe segmentul automobilelor mini si se va concentra pe cresterea notorietatii brandului, a declarat vineri directorul operational al Renault, Carlos Tavares. El a respins astfel informatiile aparute in ultima perioada in publicatii franceze si germane, noteaza Automotive News, preluata de Mediafax.
Segmentul mini creste in importanta din cauza declinului economiei europene si a orientarii clientilor catre masinile mai mici si mai ieftine, dar Travers a spus ca este multumit de gama actuala a Dacia. "Vreau sa evit sa avem prea multe masini", a spus Travers pentru Automotive news Europe.
El a aratat ca daca Dacia si-ar extinde gama, costurile de marketing ar deveni prea ridicate. "Trebuie sa ne promovam brandul, nu sa fragmentam banii alocati marketingului pe prea multe modele. Notorietatea brandului Dacia este inca destul de scazuta", a explicat oficialul Renault.
Presa franceza si germana a relatat ca Dacia intentioneaza sa construiasca un miniautomobil care sa concureze cu modele precum Fiat Panda si VW Up.
Publicatia germana AutoBild a scris recent ca Dacia va lansa in 2015 un automobil mini cu cinci usi, care va costa circa 5.000 de euro. Masina ar urma sa combine elemente tehnice ale modelului subcompact Twingo cu designul Sandero. Miniautomobilul Dacia ar avea un ampatament mai lung decat Twingo, pentru a oferi un spatiu mai mare pasagerilor, precum si un portbagaj cu o capacitate de 250 de litru, a relatat AutoBild.
Vanzarile Dacia in Europa au crescut cu 18%, la 90.000 de vehicule, in primele cinci luni ale acestui an, pe o piata in declin cu 7%, potrivit datelor asociatiei industriei auto ACEA.
In prezent, Dacia comercializeaza cinci modele in Europa, cele mai bine vandute fiind Sandero si Duster. Dacia mai vinde minivanul Lodgy, sedanul Logan si modelul van Dokker.
Pe acelasi subiect:
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea 
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent




RSS