Ce spune micul dejun de la McDonald’s despre economia Statelor Unite
Pentru o analiza a pietei economice se pot lua in calcul o multitudine de factori: ofertele de munca, rata somajului sau trendurile monetare. Insa un indicator la fel de bun se dovedeste a fi si... micul dejun.
Directorii McDonald’s, citati de portalul Quartz, sunt de parere ca vanzarile de la micul dejun reflecta intr-o masura destul de buna situatia economiei nationale.
"Daca economia chiar se imbunatateste, micul dejun sau cina tarzie sunt acele parti ale zilei unde se vede imediat acest lucru", a declarat CEO-ul McDonald’s, Donald Thompson.
Iar vanzarile lunare in crestere anuntate luni de lantul de fast-food sugereaza faptul ca economia traverseaza o perioada buna.
"In mai, vanzarile McDonald’s au crescut cu 2,4%, impulsionate in primul rand de meniurile de la micul dejun", se arata intr-un comunicat al companiei.
Informatia vine dupa ce vineri oficialii guvernamentali au anuntat o revigorare vizibila pe piata muncii din Statele Unite.