Americanii nu-si mai permit nici macar mancare de la fast-food. Cum se reorienteaza McDonald’s, pentru a nu-si pierde clientii
Clasicul burger Big Mac, vandut in medie cu 3,57 dolari, se dovedeste prea scump pentru cei mai multi dintre americani. Asa ca McDonald’s a hotarat sa se reorienteze catre promovarea produselor ieftine, care costa in medie un dolar, ca sa isi mentina clientii, potrivit Wall Street Journal, citat de Business Insider.
Pe langa cheesburgeri, cartofi prajiti, bauturi si alte cateva produse care puteau fi deja cumparate cu un dolar, McDonald’s a introdus si un sandvis cu branza cheddar, ceapa si sunca, pe care vrea sa il vanda la acelasi pret.
Directorul Don Thompson a avertizat in trecut ca brandul se confrunta cu un profit in scadere, din cauza ca incearca sa acorde mai multa atentie clientilor preocupati de bugetul propriu.
Multi americani sunt ingrijorati in privinta cresterii taxelor, a pretului la carburant si a somajului in urcare. Asa ca lanturile de fast-food, odata foarte populare in tara, sunt acum nevoite sa recurga la meniuri de un dolar, ca sa isi atraga clientii in restaurante.
“Valoarea este cheia in momentul de fata. Consumatorul nu are putere de cumparare inca, este ingrijorat de pretul benzinei, de cresterea impozitelor si de rata somajului. Valoarea este ceea ce atrage clientii in restaurante zilele acestea si toate restaurantele au nevoie de clienti ca de aer”, a declarat Lynne Collier, analist la Sterne Agee, pentru Wall Street Journal.
Si competitorii locali ai McDonald’s, Burger King si Wendy’s, adopta aceeasi strategie a meniurilor de un dolar, despre care Darren Tristano, vicepresedinte executiv la firma de consultanta Technomic, spune ca reprezinta un rau necesar in economia de astazi.
“Cele trei mari lanturi de fast-food ar trebui sa se puna de acord, daca vor sa scoata de la vanzare burgerii la un dolar. Pentru ca daca unul dintre ei va renunta, ceilalti vor castiga rapid teren pe piata”, a spus Tristano, pentru Chicago Tribune.
Mai multe despre:
#fast food#McDonald's
Pe acelasi subiect:
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea 
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent




RSS