Lectia de viata pe care un copil de 9 ani i-a dat-o CEO-ului McDonald’s. Cum s-a descurcat seful companiei care a lansat meniul de peste 1.000 de calorii
La intalnira anuala a actionarilor McDonald’s, care a avut loc saptamana trecuta, o fetita de noua ani l-a pus in incurcatura pe CEO-ul companiei, noteaza Business Insider.
Don Thompson, directorul McDonalds, a fost luat prin surprindere de o intrebare venita din partea fetitei, in legatura cu promovarea mancarii nesanatoase din cunoscutul lant de restaurante.
“Sunt lucruri in viata care nu sunt corecte, ca de exemplu atunci cand iti moare animalul de companie. Nu cred ca este corect ca marile companii sa ii pacaleasca pe cei mici sa manance. Nu este corect ca atat de multi copii de varsta mea se imbolnavesc. Domnule Thompson, nu vreti ca ei sa fie sanatosi ca sa traiasca o viata lunga si sanatoasa?”, a intrebat fata.
“In primul rand, Hannah, noi nu vindem junk food. Si copiii mei mananca la McDonald’s”, a venit raspunsul directorului.
Thompson spune ca, asemenea altor parinti, si el serveste multe fructe si legume acasa, adaugand ca McDonald’s a inceput sa faca progrese in aceasta directie, oferind produse mai sanatoase.
Schimbul de replici evidentiaza problema de baza pe care lantul de restaurante o are in randul perceptiei generale. In ciuda modificarilor din meniu, unde au fost adagate produse mai sanatoase, clientii inclina sa aleaga tot preparatele de baza, ca Big Mac si cartofii prajiti.
Vanzarile companiei sunt oricum in scadere, insa McDonald’s da vina pe contextul economic nesigur si pe sistemul de client service. Compania sustine ca adaugarea mai multor produse sanatoase ar duce in cele din urma la marirea timpului de asteptare pentru preluarea comenzilor, indepartand clientii.
Pe de alta parte, lantul de fast food tocmai a introdus in Japonia meniul cu cele mai multe calorii. Se numeste Mega Potato, are 1.142 de calorii si contine aproape jumatate de kilogram de cartofi prajiti. Miscarea vine in contradictie cu indemnul la un stil de viata sanatos pe care McDonald’s incearca sa-l promoveze.
Mai multe despre:
#McDonald's#fast food
Pe acelasi subiect:
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea 
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent




RSS