McDonald’s recunoaste adevarul despre salatele sale. Care este cea mai mare problema a lantului de fast-food
McDonald’s recunoaste ca sunt foarte putini aceia care cumpara salate in restaurantele sale. Directorul executiv al companiei, Don Thompson, a declarat miercuri ca aceste produse reprezinta numai doua, pana la trei procente din vanzarile restaurantelor din Statele Unite, scrie Huffington Post, care citeaza un raport al Bloomberg News.
Aceasta declaratie vine in contextul in care McDonald’s si-a tot promovat in ultimul timp aceste produse, in incercarea de a-si construi o imagine de companie interesata sa ofere un meniu mai sanatos clientilor sai.
Primele salate au fost introduse in restaurantele McDonald’s acum aproximativ zece ani (ca fel separat, si nu alaturate unor meniuri) si la inceput s-au bucurat de succes, crescand cifra de vanzari. Dar, din cauza vanzarilor tot mai mici cu care se confrunta in prezent, lantul a inceput sa mai reduca din produsele oferite, printre care si doua dintre salatele sale. S-a concentrat in schimb pe meniul economic, ce reprezinta aproape 15% din totalul de vanzari, dar nici aceasta nu pare a fi o solutie care sa dea rezulate.
Potrivit Reuters, cea mai mare problema a McDonald’s o reprezinta meniul foarte variat. Consumatorii nu mai reusesc sa tina pasul si sa experimenteze toate produsele noi, un lucru la care competitorii sai se descurca foarte bine. De asemenea, un studiu recent arata ca produsele mai complexe din punct de vedere al prepararii, ca McWrap, dureaza prea mult pana sa fie gata, astfel incat clientii sunt serviti cu intarziere.