Volkswagen lanseaza modelul low-cost in 2018. La ce pret intra pe piata. Analisti: Germanii vor urma exemplul Renault cu Dacia
Volkswagen vrea sa lanseze in 2018 un model low-cost in China si posibil si in alte regiuni, a anuntat directorul general al grupului german, Martin Winterkorn, intr-un interviu in "Bild am Sonntag", transmite Reuters.
Primele poze cu Sandero german. Detalii despre motor si dotari
Volkswagen e nr. 1 in topul principalilor producatori auto straini din China, dupa vanzari. Cel mai mare producator auto european se gandeste de cativa ani la acest model low-cost, obtinerea reducerilor de costuri impiedicand pana acum aprobarea proiectului.
Volkswagen va urma exemplul dat de Renault cu brandul low-cost Dacia, cred analistii.
"Vom aduce pe piata un model low-cost in 2018, un SUV, un sedan si un hatchback. Vehiculele vor fi construite in China si vor costa intre 8.000 de euro (8.930 dolari) si 11.000 de euro", a declarat seful VW.
Anterior, compania germana anuntase ca are ca obiectiv un model low-cost cu un pret cuprins intre 6.000 si 8.000 de euro.
"Vom vedea daca acest model prezinta interes si pe alte piete", a explicat Winterkorn, transmite Agerpres.
Alte piete potentiale pentru acest model includ Europa de Est, statele baltice, India, America Latina si Africa.
Profitul Volkswagen a depasit estimarile analistilor in T1 din 2015, datorita reducerilor de costuri si imbunatatirii pietei auto europene. In ianuarie - martie 2015, profitul operational a urcat cu 17%, la 3,33 miliarde de euro (3,65 miliarde de dolari), in timp ce analistii se asteptau la 3,12 miliarde de euro.
Castigurile au fost sprijinite de redresarea economiei europene - care a stimulat majorarea vanzarilor auto - si de progresele inregistrate in programul de reducere a costurilor anuale cu cinci miliarde de euro, pana in 2017.
VW vrea sa devina cel mai mare producator auto din lume pana in 2018. VW a devansat deja grupul american General Motors in 2013, devenind al doilea mare producator auto mondial, dupa Toyota.
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea 
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent




RSS