Volkswagen va fi restructurat. Ce se va intampla cu cele 12 marci ale celui mai mare producator auto din Europa
Volkswagen se va restructura intr-un sistem descentralizat. Cele 12 marci ale companiei germane vor fi grupate in patru companii holding, pentru eficientizarea costurilor, noteaza Handelsblatt, care citeaza surse din interiorul producatorului auto, transmite Reuters.
Fostul sef al BMW, Herbert Diess, va conduce una dintre companiile holding, care va include brandurile VW, Skoda si Seat.
Directorul Audi, Rupert Stadler, va conduce brandurile Audi, Lamborghini si Ducati.
Porsche, Bugatti si Bentley vor fi gestionate de actualul sef al Porsche, Matthias Mueller.
O alta grupa va fi alcatuita din vehiculele comerciale, marcile MAN, Scania si VW, sub conducerea fostului sef al diviziei de camioane a Daimler, Andreas Renschler.
Grupul auto trebuie sa rezolve problema costurilor ridicate la fabricile VW din Germania. Noua structura are ca obiectiv imbunatatirea eficientei si adoptarea mai rapida a deciziilor, sustine Handelsblatt.
Profitul Volkswagen a depasit estimarile analistilor in T1 2015, datorita reducerilor de costuri si imbunatatirii pietei auto europene. In perioada ianuarie - martie 2015, profitul operational a urcat cu 17%, la 3,33 miliarde de euro.
Castigurile au fost sprijinite de redresarea economiei europene si de progresele in programul de reducere a costurilor anuale cu 5 miliarde de euro, pana in 2017.
VW vrea sa devina cel mai mare producator auto din lume pana in 2018. A devansat deja General Motors in 2013, devenind nr. 2, dupa Toyota. '
Grupul VW are 600.000 de angajati si 119 de fabrici pe plan global.
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea 
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent




RSS