Fostul sef al BMW, Herbert Diess, va conduce una dintre companiile holding, care va include brandurile VW, Skoda si Seat.

Directorul Audi, Rupert Stadler, va conduce brandurile Audi, Lamborghini si Ducati.

Porsche, Bugatti si Bentley vor fi gestionate de actualul sef al Porsche, Matthias Mueller.

O alta grupa va fi alcatuita din vehiculele comerciale, marcile MAN, Scania si VW, sub conducerea fostului sef al diviziei de camioane a Daimler, Andreas Renschler. 

Grupul auto trebuie sa rezolve problema costurilor ridicate la fabricile VW din Germania. Noua structura are ca obiectiv imbunatatirea eficientei si adoptarea mai rapida a deciziilor, sustine Handelsblatt.

Profitul Volkswagen a depasit estimarile analistilor in T1 2015, datorita reducerilor de costuri si imbunatatirii pietei auto europene. In perioada ianuarie - martie 2015, profitul operational a urcat cu 17%, la 3,33 miliarde de euro. 

Castigurile au fost sprijinite de redresarea economiei europene si de progresele in programul de reducere a costurilor anuale cu 5 miliarde de euro, pana in 2017. 

VW vrea sa devina cel mai mare producator auto din lume pana in 2018. A devansat deja General Motors in 2013, devenind nr. 2, dupa Toyota. '

Grupul VW are 600.000 de angajati si 119 de fabrici pe plan global.