Volkswagen-ul de 7.500 de euro si primele poze cu Sandero german. Detalii despre motor si dotari
Nemtii vor sa fie constant pe locul I mondial pana la sfarsitul lui 2020 si masinile low-cost sunt solutia sigura.
Autobild are pe site primele poze cu doua modele noi VW care vor intra pe piata din 2017, respectiv sfarsitul lui 2018 - inceputul lui 2019. Tara principala pentru desfacere si probabil cea de productie va fi China.
Primul model are formatul lui Sandero - hatchback. Al doilea este o berlina in clasa cu Loganul. Pentru el, jurnalistii nemti nu au un pret aproximativ.
Platformele sunt reciclate de la modele mai vechi, cum ar fi Golf 6 (model 2008) sau generatia Polo 2009. Piesele vor fi VW, dar nu si sigla sau numele. Volkswagen nu vrea sa amestece clasele de masini si de clienti.
Diferenta trebuie sa fie clara intre un Volkswagen veritabil cu un pret de minimum 10.000 de euro (Up) si unul pentru piete ieftine, care incepe de la 7.500 de euro.
Motoarele de start si probabil singurele vor fi de 1.4 litri si 105 cai putere, benzina. Conform standardelor de siguranta si celor de minima actualitate, masinile vor avea in configuratiile de baza ABS, aer conditionat, ESP si servodirectie.
Ramane de urmarit daca Volkswagen va considera si Estul Europei piata prioritara. Sefii companiei spun ca au planuri un pic mai verzi pentru partea asta de lume.
Totodata, sunt informatii care spun ca Volkswagen vrea sa vanda trei tipuri de caroserie. Probabil al treilea va fi un SUV daca aici avem deja un hatchback si o berlina. Sigur ca nici varianta break nu e de omis, insa SUV-urile sunt mai atragatoare.
Piata prognozata de nemti pentru aceste modele este de cca. 500.000 de masini pe an in China. Piata totala in China era la 16 mil. masini la sfarsitul lui octombrie 2014, +10% comparativ cu 2013.
Sedanul Lavida, facut de VW, e pe locul 2 in topul celor mai bine-vandute masini in 2014: 420.000 unitati in 10 luni. Pe locul 4 in acelasi clasament e tot un Volkswagen, Sagitar (260.000 buc., tot in 10 luni).
In top 10, nemtii mai au inca doua modele, Santana si Jetta, cu 500.000 de unitati impreuna. Asta inseamna ca in primele 10 luni din 2014, VW e in top 10 masini vandute cu aproape 1.2 mil. buc.
Daca se merge pe aceeasi medie de 120.000 modele pe luna, VW o sa atinga la sfarsitul anului 2014 1.5 mil. buc vandute in China numai din 4 modele in top 10.
Mai multe despre:
#Volkswagen#masini ieftine
Pe acelasi subiect: