Romania, tara termenelor ratate. Cat a costat Autostrada Bucuresti-Ploiesti, inceputa in urma cu 6 ani si care ar fi trebuit sa fie inaugurata azi VIDEO
Autoritatile s-au angajat sa deschida circulatia pe autostrada Bucuresti-Ploiesti chiar de astazi, dar acum recunosc ca nu se pot tine de cuvant. Mai grav, nici nu se mai incumeta sa mai avanseze inca un termen de finalizare. Iar pe santier inca se mai lucreaza, dar cu aceeasi viteza de melc.
Doar o forta supranaturala mai poate termina autostrada Bucuresti-Ploiesti la termen. Muncitorii sunt resemnati. "Vise ca o sa fie maine gata. De unde? Mai este un pod la 59, care nu e nici turnat pe jos", spun acestia.
Unul dintre muncitori ii invita pe cei care si-ar dori sa circule pe autostrada sa mearga pe drumul tehnologic, plin de gropi. Nici nu s-ar putea altfel, mai au de turnat ultimile straturi de asfalt pe zeci de kilometri si de terminat patru poduri. Chiar si asa, nimeni nu se grabeste.
"Pe autostrada promisiunilor nerespectate, se respecta cu sfintenie programul de pranz. Este ora 13:00, a inceput pauza de masa, asa ca santierul s-a golit."
La fel de goale sunt si promisiunile. "Noi speram ca cel tarziu in mai sectorul asta sa fie finalizat intregal. Mie imi place sa spunem aprilie, mai e termen de rezerva", spunea fostul premier Emil Boc, in ianuarie anul acesta.
"Speranta noastra este ca la jumatatea lui mai vom avea, potrivit promisiunilor constructorilor, autostrada data in circulatie", afirma si Mihai Razvan Ungureanu in urma cu o Luna.
Astazi insa, nimeni din Ministerul Transporturilor nu vrea sa mai inainteze un termen de finalizare.
Autostrada Bucuresti - Ploiesti, inceputa in urma cu sase ani, a costat statul roman peste 450 de milioane de euro. Pentru ca nu au terminat-o la timp constructorii vor intoarce banii inapoi sub forma de penalitati: cate 0,05% pe zi din valoarea contractului. In total, cateva zeci de milioane de euro pe care constructorii ar trebui sa-i dea la finalul executiei.
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent




RSS