Noul Passat de Oscar. Poze si detalii complete cu starul Salonului de la Geneva
Combinatia reusita dintre break si SUV sau un A4 recarosat? Dupa ce au lansat noul Passat, nemtii se inalta rapid cu noua varianta de caroserie. Pe care nu au mai avut-o pana acum. Se numeste Alltrack si destinul lui e similar Allroad-ului Audi A4.
Urmareste aceiasi clienti si e capabil de aceleasi lucruri.
Din septembrie o sa o vedem si in Romania, luna de lansare europeana.
Primele motoare pentru Alltrack vor fi 2 pe benzina si 3 diesel-uri. Toate sunt aduse de pe Passat-urile sedan si break (de la 150 la 240 de cai putere).
Cele doua motoare de 150 de cai (benzina si diesel) vin cuplate la o cutie de viteze manuala, cu 6 trepte. Urmatoarele versiuni, mai puternice, vin cu transmisie automata (tot 6 trepte).
Tractiunea este permanenta, masina isi negociaza singura cuplul pe cele 4 roti.
Volkswagen a pus pe Alltrack si un program 4x4 pentru teren alunecos. Intrarea ABS-ului nu este atat de prompta si ferma pentru a evita impotmolirea.
Si cutia isi ia libertatea de a schimba in trepte superioare doar cand simte ca aderenta e buna si masina nu mai are nevoie de mult cuplu ca sa iasa din noroi.
Passat Alltrack are aceleasi dotari si optiuni ca Passat-urile scoase pana acum, sedan si break.