Volkswagen cucereste a treia cea mai mare piata auto din lume. Nemtii construiesc doua masini exclusiv pentru India, parte a unui plan de investitii de 243 de mil. dolari
Volkswagen lucreaza la producerea a doua noi modele care vor fi disponibile doar in India, in incercarea de a recupera o parte din cota pierduta in ultimii trei ani pe aceasta piata auto estimata sa devina a treia cea mai mare dupa vanzari in urmatorii zece ani, relateaza Financial Times.
Cota de piata a Volkswagen in India a scazut la aproximativ 2% in acest an fata de 4% in 2011, potrivit firmei de cercetare Emerging Markets Automotive Advisors.
Pentru a opri acest declin, constructorul auto german incearca sa atraga soferii din India cu modele ieftine, la fel ca si competitorii sai, General Motors si Toyota.
In acest sens, VW vrea sa lanseze un automobil compact, cu o lungime de sub patru metri, exclusiv pentru India, ca parte a unui plan de investitii in valoare de 243 de milioane de dolari pentru urmatorii sase ani.
"Este un automobil nou, la care lucram cu prioritate. Va fi o masina diferita, cu propriul nume. Nu va fi un Polo sau un Vento", a spus Mayer, directorul diviziei de autoturisme din India al VW.
El a precizat ca, in acelasi timp, producatorul german lucreaza si la dezvoltarea unui model sport special conceput pentru piata indiana.
Totusi, Mayer a declarat ca Volkswagen nu va intra in competitie pe segmentul masinilor foarte ieftine, care este, de altfel, cel mai popular in India.
"Acesta este un segment unde nu vrem si nu suntem capabili sa intram. Ideea ca VW sa intre pe un segment de pret foare, foarte redus prin compromiterea valorilor sale de baza - calitatea si siguranta - nu este una buna", a explicat el.
VW este liderul pietei auto din China, cea mai mare la nivel mondial, dupa volumul vanzarilor. In schimb, in ceea ce priveste alte economii emergente, producatorul german inregistreaza rezultate mai slabe. De exemplu, vanzarile in India au scazut constant in ultimii trei ani, iar in Brazilia, Rusia si Africa de Sud volumele comercializate in primul semestru din acest an au coborat comparativ cu anul trecut.
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea 
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent




RSS