Vanzarile grupului german au urcat cu 4,2% in 2014 comparativ cu anul anterior, la 10,14 milioane de unitati, datorita cresterii livrarilor inregistrate de marcile de lux Audi si Porsche si a extinderii brandului Skoda.

Audi si-a mentinut locul al doilea pe piata auto premium in 2014, dupa ce a inregistrat o urcare a vanzarilor de 10,5% fata de 2013, atingand cifra record de 1,74 de milioane de masini comercializate intr-un an.

De asemenea, avansul livrarilor producatorului german a fost determinat de cresterea cererii in China, unde Volkswagen a vandut 3,68 de milioane de autovehicule, cu 12,4% mai multe decat in 2013.

Grupul a inregistrat o urcare cu 5,1% a livrarilor in Europa, la 3,95 de milioane de unitati, in timp ce in America de Nord si America Latina, vanzarile au scazut cu 2%, la 599.700 de unitati si, respectiv, cu 19,8%, la 795.700 de unitati.

Sub conducerea directorului general Martin Winterkorn, Volkswagen si-a propus sa devanse Toyota si sa devina cel mai mare producator auto la nivel mondial pana in 2018.

Grupul german a redus diferenta fata de Toyota la 72.000 de unitati la finalul lunii septembrie 2014, in conditiile in care, la sfarsitul trimetrului al treilea din 2013, aceasta se situa la 227.000 de unitati.