Premiera in istoria Volkswagen. Vanzarile celui mai mare producator auto european au depasit 10 mil. de masini, anul trecut
Fabrica Volkswagen, Germania. Sursa foto: Mediafax
Volkswagen, cel mai mare producator auto european, a vandut peste 10 milioane de autovehicule anul trecut, pentru prima oara in istoria companiei, atingand acest obiectiv cu patru ani mai devreme decat planuise initial, relateaza The Wall Street Journal.
Vanzarile grupului german au urcat cu 4,2% in 2014 comparativ cu anul anterior, la 10,14 milioane de unitati, datorita cresterii livrarilor inregistrate de marcile de lux Audi si Porsche si a extinderii brandului Skoda.
Audi si-a mentinut locul al doilea pe piata auto premium in 2014, dupa ce a inregistrat o urcare a vanzarilor de 10,5% fata de 2013, atingand cifra record de 1,74 de milioane de masini comercializate intr-un an.
De asemenea, avansul livrarilor producatorului german a fost determinat de cresterea cererii in China, unde Volkswagen a vandut 3,68 de milioane de autovehicule, cu 12,4% mai multe decat in 2013.
Grupul a inregistrat o urcare cu 5,1% a livrarilor in Europa, la 3,95 de milioane de unitati, in timp ce in America de Nord si America Latina, vanzarile au scazut cu 2%, la 599.700 de unitati si, respectiv, cu 19,8%, la 795.700 de unitati.
Sub conducerea directorului general Martin Winterkorn, Volkswagen si-a propus sa devanse Toyota si sa devina cel mai mare producator auto la nivel mondial pana in 2018.
Grupul german a redus diferenta fata de Toyota la 72.000 de unitati la finalul lunii septembrie 2014, in conditiile in care, la sfarsitul trimetrului al treilea din 2013, aceasta se situa la 227.000 de unitati.
Mai multe despre:
#Volkswagen#producatori au
Pe acelasi subiect:
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea 
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent




RSS