Statul pierde anual 6 mil. euro din cauza furturilor de la CFR. Decizia Ministerului Transporturilor
Situatie ingrijoratoare pe Caile Ferate din Romania. Din cauza furturilor, CFR este intr-o situatie critica: daca hotii pastreaza ritmul devastarilor, pana la sfarsitul anului, compania nu va mai avea bani ca sa inlocuiasca piesele furate. Ca sa descurajeze fenomenul, Ministerul Transporturilor va introduce Caile Ferate in randul obiectivelor de siguranta nationala.
Angajatii acestui dispecerat din Bucuresti se afla in fata unei situatii limita: un capat de statie nu mai raspunde la comenzi. Mecanicii de locomotiva conduc trenurile in orb si au nevoie sa fie dirijati.
Fata de anul trecut, numarul distrugerilor in sucursala CFR Bucuresti a crescut cu 30%, iar muncitorii abia mai reusesc sa schimbe piesele furate.
Furturile de la Calea Ferata au un efect dezastruos asupra calatorilor. De la inceputul anului, numai pe magistrala Bucuresti-Constanta intarzierile au fost de peste 340.000 de minute. Cumulate, acestea reprezinta o intarziere de 8 luni. Spre deosebire, toate trenurile din Japonia, acumuleaza timp de un an o intarziere de 36 de secunde.
Calatorii romani, prizonieri ai trenurilor intarziate, se vad nevoiti sa-si caute ocupatii in tren... fiecare dupa interese.
Pentru a stopa furturile, caile ferate vor fi declarate obiectiv de siguranta nationala. Asta inseamna ca de paza lor se va ocupa Jandarmeria. Numai de la inceputul anului statul roman a pierdut mai bine de 6 milioane de euro din cauza devastarilor.
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea 
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent




RSS