Curiozitati in 2015. Primul motor diesel construit de unul dintre producatorii-gigant de masini
Compania are 109 ani si niciodata nu a avut un motor diesel propriu.
In 1909 a aparut Suzuki. Putini stiu ca japonezii nu au avut vreodata motoare diesel construite de ei. Au fost luate de la alte concerne si asamblate pe masinile de la vanzare.
Volkswagen, care are 20% din companie si este actionar majoritar, a furnizat in ultimul timp rezolvarile diesel.
Suzuki este unul din cei mai mari producatori de masini din lume, pe ultima pozitie in TOP 10 2011.
In 2012, toate fabricile Suzuki au produs aproape 3 mil. de masini si 2.3 mil. motociclete in total.
Astazi, Suzuki a lansat primul motor diesel construit 100% dupa reteta personala si japoneza. Stim ca nu are nicio legatura cu nemtii, pentru ca specificatiile sunt foarte neobisnuite. Este un motor in numai 2 cilindri, cu 800 de cmc. capacitate (0.8 litri) si scoate 47 de cai putere.
Celerio va fi primul model pe care Suzuki va pune motorul. Este de fapt noul Alto, cea mai mica masina facuta de japonezi, in clasa mini.
Masina construita in India o sa consume numai 3.7 l / 100 km. Producatorii au spus ca motorul, desi e in doi cilindri, e foarte usor si nu face zgomot sau deranjeaza cu vibratii puternice.
Un Suzuki Celerio diesel “pleaca” in India de la 7.000 de euro, cu toate taxele. In Romania, Celerio nu se vinde prin importatorul oficial.
Primul Rege care testeaza BMW i8 in Romania. Gica Hagi vine la ProMotor duminica de la 10.00, pe Sport.ro!
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea 
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent




RSS