Masina ar urma sa fie comercializata din a doua jumatate a anului pe piata din India, la un pret de pornire de 400.000 de rupii, aproximativ 4.200 de euro, a anuntat directorul general de la Renault, Carlos Ghosn, la Chennai.

"Este un vehicul de cucerire, care va intra pe un segment reprezentand 25% din piata indiana. Este destinat sa se vanda in volume mari", a spus Ghosn, adaugand ca este vorba despre o masina inovativa, atractiva si vanduta la un pret accesibil. 

\

Renault India

Directorul Renault a subliniat ca in prezent grupul francez controleaza aproximativ 1,5% din piata indiana, dar vrea sa ajunga rapid la o cota de 5%, gratie in special modelelor Kwid si Lodgy.

Renault se va confrunta insa cu o concurenta puternica pe segmentul vehiculelor compacte din India, piata dominata in prezent de Maruti-Suzuki, 45% din piata, si constructorul sud-coreean Hyundai. 

Kwid este destinat intr-o prima faza doar Indiei si tarilor vecine din sudul Asiei, in caz de succes urmand sa fie lansat si pe alte mari piete emergente. 

"India nu este o piata usoara, dar suntem decisi sa jucam un rol pe aceasta piata. India este singura piata care, alaturi de China, ar putea inregistra o crestere de peste 6% pe an", a estimat Carlos Ghosn.

Potrivit lui, India ar putea deveni in urmatorii cinci ani cea de a patra mare piata auto din lume.