Ce le pregateste Germania marilor producatori auto dupa scandalul Volkswagen
Germania va inaspri reglementarile privind aprobarea noilor vehicule, pe fondul scandalului emisiilor de la VW. Astfel, producatorii auto importanti care vor sa obtina aprobarea pentru noile masini vor trebui sa acorde autoritatilor de reglementare germane acces la softul cu care sunt echipate motoarele lor, a anuntat ministrul german al Transporturilor, Alexander Dobrindt, noteaza Financial Times.
Dobrindt a informat si ca Autoritatea Federala din domeniul Transporturilor din Germania (KBA) va efectua teste pentru a verifica informatiile prezentate de producatorii auto referitoare la testele derulate.
Va exista un pachet cuprinzator de masuri pentru a inaspri procesul de aprobare, inclusiv "o prezentare a detaliata catre KBA a softului cu care sunt echipate motoarele:, a explicat ministrul Transporturilor, confirmand raportul publicatiei Bild am Sonntag.
Testarea nivelului emisiilor vehiculelor este realizata acum de companii independente.
Autoritatea Federala din domeniul Transporturilor din Germania poate realiza verificari, dar comisiile independente testeaza nivelul performantelor vehiculelor.
In Statele Unite, testele sunt realizate de Agentia pentru Protectia Mediului.
In septembrie, EPA a acuzat VW ca a instalat softul care permitea masinilor sa indeplineasca standardele referitoare la poluare in timpul testelor, dar nu si in timpul operatiunilor normale.
Vineri, presedintele VW, Hans Dieter Poetsch, a afirmat ca un grup restrans de ingineri ai grupului Volkswagen a inceput din 2015 sa lucreze la softul care manipula standardele referitoare la poluare, dupa ce nu au reusit sa gaseasca solutii tehnice pentru a indeplini reglementarile de mediu din SUA.
Volkswagen face obiectul unor investigatii in mai multe tari, dupa ce a recunoscut ca in perioada 2005 - 2015 a echipat 11 milioane de vehicule vandute la nivel mondial cu un soft care falsifica rezultatele testelor antipoluare ale motoarelor diesel.
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea 
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent



RSS