"Daca totul decurge conform planului, putem incepe rechemarile in ianuarie. Toate masinile trebuie reparate pana la sfarsitul lui 2016", a precizat seful companiei germane. 

Un purtator de cuvant al VW a explicat ca pe piata americana remedierea trebuie sa fie aprobata in primul rand de Agentia pentru Protectia Mediului din SUA. 

Mueller a declarat ca doar cativa angajati ar fi fost implicati in scandalul emisiilor si a exclus posibilitatea ca predecesorul sau, Martin Winterkorn, sa fi stiut ceva de aceste probleme. 

Grupul VW va deveni mai mic si mai putin centralizat, iar contributia fiecarui model si brand la castigurile companiei va fi atent analizata, a afirmat seful VW.

El spune ca actuala criza reprezinta o oportunitate pentru restructurarea companiei, astfel incat brandurile sa obtina mai multa responsabilitate. 

Portofoliul Volkswagen este format din 12 marci, printre care automobilele VW, Lamborghini, Skoda, Seat, Bentley, Audi si Bugatti, dar si camioanele MAN si Scania. 

Marti, actiunile Volkswagen au urcat la Bursa de la Frankfurt cu 2%. Saptamana trecuta au coborat pana la un minim record al ultimilor patru ani, pe masura ce autoritatile de reglementare din mai multe state au lansat investigatii referitoare la producatorul auto german. 

Grupul Volkswagen a recunoscut recent ca a echipat 11 milioane de vehicule vandute la nivel mondial cu un soft care falsifica rezultatele testelor antipoluare ale motoarelor diesel.