Reparatii majore pentru 3,6 milioane de vehicule Volkswagen cu motoare diesel de 1,6 litri, in Europa. Compania ar putea incheia cu pierderi anul 2015
            Aproximativ 3,6 milioane de vehicule Volkswagen vor trebui sa fie rechemate la service in Europa, pentru inlocuirea componentelor motoarelor diesel de 1,6 litri, a anuntat vineri un purtator de cuvant al Ministerului Transporturilor din Germania, Martin Susteck.
Volkswagen crede ca este suficienta repararea softului la vehiculele cu motoare de 1,2 si doi litri, dar pentru motoarele de 1,6 litri va fi necesara o adaptare tehnica majora, a explicat Susteck.
Grupul Volkswagen a recunoscut recent ca a echipat 11 milioane de vehicule vandute la nivel mondial cu un soft care falsifica rezultatele testelor antipoluare ale motoarelor diesel.
Vineri, actiunile VW au urcat la Bursa de la Frankfurt cu 2,71%, la 106,30 euro.
In conditiile in care capitalizarea bursiera s-a redus cu aproape 35% de la inceputul scandalului, in 18 septembrie, analistii sustin ca statul ar putea interveni daca actiunile vor scadea si mai mult la bursa.
Volkswagen va incepe in ianuarie rechemarea la service a vehiculelor echipate cu softul care falsifica rezultatele testelor antipoluare ale motoarelor diesel, operatiunea urmand sa fie finalizata pana la sfarsitul lui 2016, a afirmat noul director general al VW, Matthias Mueller.
Pe langa repararea celor 11 milioane de vehicule implicate in scandalul vehiculelor echipate cu motoare diesel trucate, Volkswagen se confrunta cu perspectiva unor amenzi care ar putea sa se ridice la 7,4 miliarde de dolari numai in SUA, potrivit analistilor de la firma Sanford C. Bernstein Ltd, precum si cu pierderea increderii investitorilor si consumatorilor.
Volskwagen ar putea incheia cu pierderi anul 2015 din cauza scandalului falsificarii testelor de poluare
Marca VW, principala divizie a grupului auto german Volkswagen, ar putea inregistra pierderi pe ansamblul acestui an deoarece va suporta cea mai mare parte a costurilor provocate de scandalul falsificarii testelor de poluare, au declarat vineri pentru Reuters doua surse din interiorul companiei.
Volkswagen, cel mai mare constructor european, a pus deoparte 6,5 miliarde de euro pentru a face fata costurilor acestui scandalul, insa potrivit surselor citate de Reuters cea mai mare parte a acestor costuri vor fi trecute in conturile VW.
Cel mai mare scandal din istoria de 78 de ani a Volkswagen a sters mai mult de o treime din capitalizarea bursiera a grupului, a fortat demisia directorului general, a declansat investigatii in mai multe tari din lume si a zguduit industria auto din Germania.
Analistul Marc-Rene Tonn este de parere ca rezultatele pe T3, ce vor fi publicate de Volkswagen pe 28 octombrie, vor reflecta atat costurile scandalului falsificarii testelor de poluare, precum si costurile restructurarii operatiunilor din Brazilia si Rusia, estimate la 500 milioane euro, la care se vor adauga castigul de 1,4 miliarde de euro rezultat de pe urma vanzarii participatiei la Suzuki.
In prima jumatate a acestui an,marca VW a fost responsabila pentru 1,43 de miliarde de euro, sau 21% din profitul de 6,82 miliarde de euro inregistrat de intregul grup, care a inclus si rezultatele solide inregistrate de diviziile premium Audi si Porsche.
 VOYO

  RON
  RON
  RON
  RON
                                
	(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
            
                                ”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”            
                                
	România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
            
                                
	Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
            
                                
	Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
            
                                Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa            
                                
	(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
            
                                
	(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
            
                                
	Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT 
            
                                Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate            
                                Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing            
                                Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea            
                Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături            
                                                        
	Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
                            
                                                        
	UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
                            
                                                        
	Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent
                            



 RSS