Piata auto din Germania a crescut in noiembrie, neafectata de scandalul Volkswagen
Inmatricularile de autoturisme noi in Germania, un indicator de baza al cererii intr-un important sector al primei economii europene, au crescut in noiembrie, in pofida scandalului motoarelor trucate de Volkswagen, care a afectat increderea in industria auto, potrivit Asociatiei Producatorilor Germani de Automobile.
Potrivit VDA, 272.000 de autoturisme noi au fost inmatriculate luna trecuta in Germania, in crestere cu 9% comparativ cu noiembrie 2014.
De asemenea, inmatricularile de autoturisme noi in primele 11 luni ale acestui an au crescut cu 5% pana la 2,959 milioane unitati.
In aceste conditii, VDA estimeaza ca pe ansamblul acestui an piata auto din Germania va inregistra o crestere de 4% pana la 3,17 milioane autoturisme, urmand ca in 2016 sa continue sa creasca pentru a ajunge la 3,2 milioane unitati.
Presedintele VDA, Matthias Wissmann a recunoscut ca scandalul Volkswagen a afectat increderea in compania germana, in industria auto si in tehnologia diesel. Cu toate acestea, el a subliniat ca industria auto nu ar trebui demonizata din cauza acestui scandal, in conditiile in care motoarele diesel vor ramane o parte din piata auto si au un rol important in reducerea emisiilor de gaze cu efect de sera.
"Jumatate din autoturismele noi vandute in Europa Occidentala au motoare diesel si jumatate din autoturismele diesel vandute in Europa Occidentala sunt produse de constructori germani" a spus Wissmann.
Volkswagen este implicat intr-un scandal de amploare, dupa ce a recunoscut ca a echipat 11 milioane de vehicule vandute la nivel mondial cu un soft care falsifica rezultatele testelor antipoluare ale motoarelor diesel.
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea 
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent




RSS