Unul dintre cei mai cunoscuti operatori low-cost din Europa a starnit revolta in timpul unui zbor catre Madrid. Masura care depaseste orice imaginatie
Trei avioane de pasageri ale companiei irlandeze low-cost Ryanair au fost nevoite sa efectueze aterizari de urgenta, in luna iulie, din cauza faptului ca pilotii au fost obligati sa alimenteze cu carburant in limitele traseului, fara sa tine cont de eventualele devieri, relateaza ziarul Corriere della Sera. Mai mult, presa spaniola scrie ca operatorul aerian recurge tot mai des la aceasta strategie pentru a reduce din cheltuieli.
Pe 26 iulie, trei avioane ale Ryanair care se indreptau spre Madrid au fost redirectionate spre Valencia din cauza aglomeratiei de pe aeroportul din capitala Spaniei.
Acesta era motivul comunicat de insotitorii de bord pasagerilor din aeronave. De fapt, avioanele au fost nevoite sa lanseze semnale de urgenta pentru grabirea aterizarii, dat fiind faptul ca nu aveau rezerve suplimentare de carburanti.
Compania irlandeza de low-cost este destul de controversata pe piata, din cauza nenumaratelor strategii bizare de marketing, precum taxarea mersului la toaleta ori introducerea locurilor in picioare in avion. Reprezentantii Ryanair spun ca in cazul incidentelor de luna trecuta s-au folosit procedurile de siguranta: "Am respectat procedurile de siguranta. Din cauza aglomeratiei de la Madrid, avioanele au fost deviate spre Valencia. Dupa ce au survolat Valencia timp de 50 de minute, avioanele Ryanair au cerut permisiunea sa aterizeze imediat pentru ca ajunsesera la rezerva de carburant, care permite oricarui avion de pasageri sa mai zboare doar 30 de minute sau 300 de mile (peste 500 de kilometri)."
Presa spaniola si cea irlandeza scriu insa ca asemenea situatii sunt cauzate de politica de economisire a companiei low-cost. Conform jurnalistilor din Vest, toate avioanele sunt alimentate cu carburant in limitele consumului calculat pentru traseul normal, fiind redusa astfel rezerva necesara in cazuri de urgente sau in cazul in care intervin devieri de la traseu.
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent




RSS