Operatorii low-cost au zburat pe Otopeni. Aeroportul Henri Coanda va numara 7.000 de clienti in plus pe zi, dar si bilete mai scumpe VIDEO
Apar reguli noi pe aeroporturile din Bucuresti. Companiile low-cost se muta, din Baneasa pe Otopeni, care va avea aproape 7.000 de clienti in plus pe zi. Iar biletele vor fi mai scumpe din cauza taxelor mai mari practicate pe Henri Coanda. Ultima cursa programata in aceasta seara de pe Baneasa pleaca la ora 21:45 catre Valencia.
DIn fericire, acesta a fost singurul incident provocat de mutarea companiilor low-cost pe Otopeni. Pasagerii se tem insa ca se va repeta situatia din 2008, cand aerogara din Baneasa s-a inchis pentru reparatii.
Intr-o singura zi, aeroportul va fi tranzitat de 20.000 de pasageri.
Zilnic de pe aeroportul "Henri Coanda" din Otopeni decoleaza peste 100 de avioane. Lor li se vor adauga cele 35 de aeronave care vin din Baneasa. Ca sa nu se aglomereze, dar, in mod special ca sa nu plateasca foarte mult pentru serviciile aeroportuare, companiile low cost au decis sa zboare mai mult noaptea. Totusi, multe zboruri low-cost vor fi mai scumpe cu 5%.
"Ne-am luat masurile pentru a asigura aceasta crestere de capacitate si daca nu vor aparea intarzieri, care nu sunt generate de catre aeroport, nu vom avea si mai multi pasageri care sa stationeze", sustine Valentin Iordache, purtatorul de cuvant al Companiei Aeroporturi din Bucuresti.
In plus, de astazi, pasagerii pot veni la aeroport cu trenul. Dupa cateva luni de pauza, garnitura s-a pus din nou in miscare, de la gara de nord spre Otopeni.
Primul avion al companiilor low-cost va ateriza pe Otopeni duminica noaptea, la ora 02:50. Aeroportul Baneasa va ramane deschis zborurilor VIP, celor de cautare si salvare.
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent




RSS