Autostrazile au intrat iar in pauza! Muncitorii parasesc lucrarile
Ministrul transporturilor ne promite ca Romania, un santier parasit acum, se va transforma intr-unul pe care intr-adevar se va lucra. In realitate, pe autostrada Bucuresti- Ploiesti sunt doar cativa muncitori rataciti. Iar pe tronsonul Cernavoda-Constanta taranii s-au apucat sa-si cultive pamanturile expropriate convinsi ca drumarii nu-i vor deranja nici in 2011.
Pe Bucuresti Ploiesti nu mai lucreaza aproape nimeni. Acum se fac deconturile pentru 2010 iar promisiunile pentru 2011 sunt zero. Dupa cum puteti vedea sunt putini oameni, putine utilaje.
Cei care ar fi trebuit sa supravegheze santierul nu se mai ascund.
“ O parte din oameni au plecat pe Medgidia -Constanta , altii la Lehliu pe calea ferata. Acolo se plateste mai bine, aicea nu prea sunt bani”, spune un sef de santier.
Autostrada Bucuresti- Ploiesti trebuia sa fie gata de acum un an. Lucrarile sunt inca la 60% , dar constructorii spun ca ar putea sa o dea gata pana la sfarsitul anului. Evident ca nu pe datorie. Nu e de mirare ca la capatul dinspre Ploiesti autostrada aproape finalizata a ajuns pista de biciclete.
Pe Autostrada Soarelui, autoritatile i-au somat deja pe francezii de la Colas ca le reziliaza contractul pe tronsonul Cernavoda Medgidia. Motivul? Lipsa poftei de munca si umflarea facturilor. Informatia a ajuns se pare si la tarani. Acestia au incept sa-si cultive pamantul si sunt convins ca o sa creasca cultura pentru ca nu o sa fie deranjata de nimeni.
Se lucreaza cu spor doar la Murfatlar, pe centura Constanta si pe autostrada Arad Timisoara. In rest e liniste.
Cu toate acestea Anca Boagiu, ministrul Transporturilor, promite ca Romania va fi un santier anul acesta.” Pot sa va promit ca vom castiga pariul acesta”.
Pesemne ca nici americanii de la Bechtel nu au auzit incurajarile. Au trimis acasa sute de oameni. Singurele care se vor urni sunt tronsoanele de autostrada de pe coridorul patru. Abia acum se finalizeaza insa licitatiile, iar lucrarile vor incepe spre toamna.
Pe acelasi subiect:
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent




RSS