Tara lui "facem orice, mai putin autostrazi". Autoritatile vor sa largeasca drumurile nationale care leaga Bucurestiul de statiunile montane. Cate milioane de euro/km vor cheltui
Autoritatile nu sunt in stare sa construiasca o autostrada spre munte, asa ca vor sa largeasca drumurile nationale care leaga Bucurestiul de statiunile montane.
Este vorba despre DN1 si DN7. Totul pentru a reduce ambuteiajele pe zeci de kilometri. "Fara sosele de viteza nu o sa rezolvati problema", striga soferii.
O coada care se intinde pe 30 de kilometri este inevitabila atunci cand 12 mii de masini trec pe Valea Prahovei intr-un singur weekend si trebuie sa imparta o sosea cu doar o banda pe sens.
Pentru ca nu o sa avem o autostrada prea curand, autoritatile au inventat o varianta de rezerva. Vor sa faca o banda in plus pe DN1, intre Comarnic si Busteni, iar pe Valea Oltului pe DN7 intre Ramnicu Valcea si Sibiu.
Pentru fiecare kilometru largit vom plati 1,5 milioane de euro.
Pentru banda reversibila autoritatile vor monta panouri electronice speciale. Atunci cand drumul spre munte se va aglomera, soferii care merg spre statiunile montane vor avea o banda in plus si, invers, cand drumul spre casa se va aglomera, panoul electronic le va da o banda in plus soferilor care vin de la munte.
Dar nu este singura idee. Drumul judetean dintre Campina si Sacele va fi transformat in Drum National. Pentru fiecare kilometru vom plati 2 milioane de euro. Potrivit CNADNR este nevoie de asfaltarea a 17 km de drum forestier, se vor moderniza podete, vor fi reamenajate curbele, iar soseaua are nevoie de semnalizare si marcaj de Drum National.
Soferii se tem ca lucrarile vor incurca mai mult circulatia.
"Nu cred ca se va rezolva problema, atata timp cat nu se face o autostrada nu vad o varianta. Pentru ca se va parca tot pe banda aceea"
Potrivit celor de la CNADNR lucrarile vor incepe in acest an. Se studiaza sectoarele care nu prezinta un grad de dificultate si care nu vor afecta circulatia rutiera.
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea 
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent




RSS