Autostrada care nu se termina niciodata. De construit. Ministrul Silaghi promite ca in 25 mai aflam cand vom circula pe Bucuresti-Ploiesti
Cand vom putea circula pe autostrada Bucuresti - Ploiesti? Noul ministru al Transporturilor promite sa ne raspunda abia saptamana viitoare la aceasta intrebare veche de 6 ani. Pentru asta a infiintat chiar si o comisie speciala, care a vizitat recent santierul. Concluzia: pe anumite portiuni nici nu s-a turnat asfaltul si exista doar un tronson de 15 kilometri finalizat, pentru care constructorul a cerut receptia lucrarilor.
Termenele nu se respecta in Romania, mai ales in cazul autostrazilor. Iar soseaua de mare viteza dintre Bucuresti-Ploiesti este un exemplu. Pe anumite portiuni trebuia sa circulam din 2010.
"Suntem in 2012, deci alti doi ani mai tarziu. In orice tara civilizata, o astfel de chestiune nu poate sa treaca nesanctionata", a declarat Horatiu Buzatu, consilier ministrul transporturilor.
Noul ministru e mai atent cu promisiunile.
"Nu ma pot incumeta sa avansez un termen. Ceea ce va pot spune cu siguranta este ca in 25 terminam evaluarea", a spus Ovidiu Silaghi, ministrul transporturilor
Evaluarea e facuta de o comisie speciala, care a venit cu concluzii proaspete dupa ce a vizitat santierul.
"Va asigur ca de aceasta data vom vorbi de un termen la care chiar se va preda autostrada. Prima treime, va rog sa ma credeti, am mers pe camp. Drum de tara care nu este accesibil decat la pas, cu bicicleta sau masina de teren. Nu sunt facute toate exproprierile, nu sunt facute devierile de utilitati. Situatia juridica a terenurilor este inca incerta", a adaugat Buzatu.
Dupa ce au trecut de centura Capitalei, reprezentantii comisiei au descoperit lucrari ceva mai avansate. Totusi, nu putem circula pe aici din cauza celor patru poduri la care inca se munceste. Nimeni nu stie pana cand, mai ales ca firma de constructie nu comenteaza situatia. Cert este ca va fi obligata sa plateasca penalitati pentru intarzieri. Cat anume vom afla tot pe 25 mai, cand va fi avansat si un nou termen de finalizare a autostrazii.
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent




RSS