La cateva luni de la inaugurare, singurul drum national care face legatura cu sudul litoralului va fi inchis. Podul de la Agigea cedeaza
La cateva luni dupa ce a fost inaugurat cu surle si trambite singurul drum national care face legatura cu sudul litoralului, constructorii se apuca din nou de carpeala. Podul de la Agigea va fi inchis trei zile pentru reparatii, dupa ce specialistii au constatat ca structura de rezistenta a inceput sa cedeze. De vina sunt asfaltarile facute fara cap.
Nimeni nu s-a gandit ca fiecare strat de ciment pus peste celalalt adauga o greutata suplimentara, neluata in calcul la proiectare.
Podul de la Agigea a fost inaugurat chiar de Nicoale Ceausescu in 1983. Considerat o mareata realizare a "Epocii de Aur", nu a fost insa consolidat niciodata. Iar din 1997 a fost supraincarcat cu tone de ciment dupa nu mai putin de patru asfaltari facute romaneste.
La ultima, s-a produs inevitabilul. Cablurile de sustinere din otel au inceput sa se rupa unul dupa altul, odata ce greutatea podului crescuse cu 20 de tone.
Intai s-a asfaltat un sens, dupa care muncitorii au observat ca structura de rezistenta a podului incepe sa cedeze asa ca specialistii au decis schimbarea cablurilor de rezistenta, operatiune care se va incheia la jumatate lunii noiembrie.
"Lucrarea consta in ridicarea si montarea unor piese metalice grele care vor imbraca pilonul principal al podului de care vor fi prinse cablurile de sustinere. Acele cabluri sunt rupte in mai multe locuri intr-o proportie ingrijoratoare", a declarat Marian Dima, director DRDP Constanta.
Toate acestea insemna insa oprirea traficului rutier si pietonal intre orele 9 si 16, marti, miercuri si joi.
Ca varianta ocolitoare, soferii care vin de la Bucuresti pe Autostrada Soarelui vor putea iesi prin nodul rutier de la Medgidia, apoi drumul judetean 381 pana in localitatea Ciocarlia. De aici se merge spre-Mereni-Topraisar-Agigea. A doua varianta este Medgidia-Cobadin-Negru Voda-Mangalia.
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent




RSS