De ce trec si 20 de ani pana demareaza lucrarile la o autostrada. Explicatiile Guvernului
Autoritatile romane au gasit o noua explicatie pentru intarzierile in constructia de autostrazi. De data aceasta este vorba despre contestatiile care amana desfasurarea licitatiilor. Premierul Victor Ponta acuza birocratia din Consiliul National pentru Solutionarea Contestatiilor, unde dureaza prea mult judecarea acestora. Ultima victima: autostrada dintre Comarnic si Brasov.
Marul discordiei - cel mai aglomerat drum din Romania in weekend - Comarnic - Brasov. Guvernul incearca de 20 de ani sa inceapa lucrarile, dar s-a blocat de fiecare data. Si tot de fiecare data gaseste o explicatie.
"Iarasi ne-am impiedicat la CNSC. Ne omoara birocratia si ne omoara birocratia politica. De 20 de ani nu reusim sa facem o trecere mai normala de la Comarnic la Brasov. Acuma nu ne lasa CNSC", a psus premierul Victor Ponta.
Licitatia pentru consultanta, inceputa in luna mai, a fost contestata de 4 firme. Autoritatea care judeca aceste contestatii spune ca se misca repede si ca problema e de fapt tot la Guvern.
In timp ce autoritatile se cearta, timpul lucreaza impotriva noastra. Tronsonul Comarnic - Brasov, care in week-end se transforma intr-o mare parcare, este unul dintre cele mai scumpe segmente de autostrada din Romania. Potrivit unor estimari, pentru 50 de kilometri trebuie sa platim 5 miliarde de euro.
Ritmul lucrarilor a scazut foarte mult pe tronsonul care leaga Autostrada Bucuresti Ploiesti de Capitala. Dupa ce Guvernul a taiat finantarile, sunt foarte putine utilaje pe tronson. Asa ca va dura foarte mult pana cand vom vedea primul strat de asfalt pe autostrada.
Cei 6 kilometri ar trebui sa fie gata in 2014, iar pe bucata Ploiesti - Comarnic, vom merge doar pe drumul expres.
Pe acelasi subiect:
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent




RSS