OmniTRAX, GFR si asocierea Transferoviar Grup cu Donau-Finanz, pe lista scurta pentru cumpararea CFR Marfa
UPDATE Compania americana OmniTRAX, Grup Feroviar Roman (GFR) si asocierea Transferoviar Grup (TFG) si Donau-Finanz GmbH & Co KG Austria, singurii investitori care au depus documentatia pentru privatizarea CFR Marfa, s-au precalificat pentru etapa urmatoare a procesului.
"Ministerul Transporturilor va informeaza ca Grup Feroviar Roman, OmniTRAX si asocierea Transferoviar Grup - Donau Finanz GmbH s-au calificat in etapa urmatoare a procesului de privatizare a SNTFM CFR Marfa. In urma evaluarii documentatiilor depuse toate cele trei companii sunt inscrise pentru etapa a doua a procedurii de achizitie", se arata intr-un comunicat al ministerului Transporturilor, citat de Mediafax.
Pentru etapa de negociere pe baza de oferte preliminare si neangajante, ofertele potentialilor cumparatori inscrisi pe "lista scurta" vor fi depuse la sediul ministerului, in plic sigilat, pana in data de 5 iunie, ora 16:00.
Incepand cu data de 6 iunie, ora 10.00, comisia de privatizare va negocia cu fiecare ofertant.
Pentru participarea la licitatia cu oferta in plic, documentele trebuie depuse pana cel tarziu in data de 19 iunie, ora 12:00. In ziua urmatoare, comisia de privatizare va deschide plicurile si va stabili castigatorul licitatiei.
Privatizarea CFR Marfa presupune vanzarea a 51% din actiunile companiei.
OmniTRAX, GFR si asocierea dintre Transferoviar Grup si Donau-Finanz au depus, joi, din nou, documentele pentru precalificarea la privatizarea CFR Marfa, fiind singurii investitori care au participat la proces atat in prima faza, cat si dupa reluarea acestuia.
Cei trei investitori au depus si anterior documentatia de participare, dar nu s-au precalificat pentru etapa urmatoare.
Ministerul Transporturilor a reluat privatizarea CFR Marfa si a relaxat unele conditii impuse ofertantilor, nivelul cifrei de afaceri solicitat fiind redus de cinci ori, de la 100 milioane euro la 20 milioane euro, insa nu a modificat pretul de pornire, de 180 milioane euro, sau termenul de desemnare a castigatorului.
Privatizarea CFR Marfa reprezinta o preconditie solicitata de expertii Fondului Monetar International pentru ca ultima evaluare a acordului inceput in 2011 sa intre in Consiliul Director al institutiei internationale.
Pe acelasi subiect:
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea 
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent




RSS