Primul contract se refera la modernizarea tronsonului dintre Baia Mare si Sighetul Marmatiei si a fost atribuit companiei elene Aktor, pentru suma de 182,4 milioane lei fara TVA. Lungimea tronsonului este de 61 kilometri. 

Al doilea contract, care continua modernizarea drumului de la Sighetul Marmatiei la Moisei (69 km), a fost atribuit consortiului romanesc Spedition UMB-Tehnostrade (firme controlate de omul de afaceri Dorin Umbrarescu) pentru 136,44 milioane lei fara TVA, potrivit Mediafax.

Ultimul contract, pentru modernizarea sectiunii Moisei-Iacobeni, in lungime de 89 kilometri, a fost castigat de compania Shapir Structures din Israel pentru 340,06 milioane lei fara TVA. 

Proiectul este finantat de catre Banca Europeana de Investitii si bugetul de stat.

Lucrarile vor dura 24 luni, la care se adauga 24 de luni perioada de garantie. 

Citeste si:

Seful BCE, J.C.Trichet: S-au aprins luminile rosii. Criza datoriilor de stat este pe cale sa infecteze bancile 


10 branduri pe cale de disparitie in 2012