Bechtel isi muta utilajele din Romania. Lasa mostenire 52 de km de autostrada, in 7 ani de contract pagubos. Cat pierde in continuare statul roman
Firma Bechtel a decis sa mute o parte dintre utilajele de la noi in tarile unde a prins contracte pentru alte autostrazi. Vestea proasta este ca ii vom plati acestei companii penalitati chiar si cand muncitorii stau de pomana.
Dupa 7 ani de contract pagubos, sefii de la compania de autostrazi spun ca nu mai vor sa plateasca preturi triple fata de cele normale. Fiecare kilometru construit de Bechtel a fost facturat cu 15,6 milioane de euro.
Compania Bechtel mai da o palma guvernului roman zilele acestea: isi muta grosul utilajelor in Kosovo, unde a prins un contract banos.
In 6 ani, peste un milliard de euro au fost cheltuiti pentru numai 42 de kilometri inaugurati. Mai lipsesc 360 pana la Brasov.
Pe hartie, Bechtel mai are 300 de angajati care lucreaza pe tronsonul Suplacu de Barcau - Bors. In realitate, acolo nu se mai munceste de anul trecut.
Ce e cu adevarat incredibil e faptul ca s-a sistat totul cand deja lucrarile erau finalizate in proportie de 90%.
"Statul roman pierde in fiecare luna taxe pentru conservarea lucrarii care e in stand by, iar la final va creste pretul autostrazii . Plus utilajele care sunt luate in chirie, statul roman pierde lunar 15 milioane de dolari", a declarat Grigore Pop, presedinte Cartel Alfa.
Chiar ambasadorul SUA a discutat cu ministrul transporturilor despre problema platilor.
Singura sansa ca autostrada sa ajunga de la Brasov pana la Bors in 2012 ar fi ca americanii sa angajeze acum 7.000 de oameni si sa lucreze non-stop.
Citeste si:
Mai multe despre:
#Bechtel#Autostrada Transilvania
Pe acelasi subiect:
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent




RSS