Dupa 7 ani de contract pagubos, sefii de la compania de autostrazi spun ca nu mai vor sa plateasca preturi triple fata de cele normale. Fiecare kilometru construit de Bechtel a fost facturat cu 15,6 milioane de euro.

Compania Bechtel mai da o palma guvernului roman zilele acestea: isi muta grosul utilajelor in Kosovo, unde a prins un contract banos.

In 6 ani, peste un milliard de euro au fost cheltuiti pentru numai 42 de kilometri inaugurati. Mai lipsesc 360 pana la Brasov.

Pe hartie, Bechtel mai are 300 de angajati care lucreaza pe tronsonul Suplacu de Barcau - Bors. In realitate, acolo nu se mai munceste de anul trecut.

Ce e cu adevarat incredibil e faptul ca s-a sistat totul cand deja lucrarile erau finalizate in proportie de 90%.

"Statul roman pierde in fiecare luna taxe pentru conservarea lucrarii care e in stand by, iar la final va creste pretul autostrazii . Plus utilajele care sunt luate in chirie, statul roman pierde lunar 15 milioane de dolari", a declarat Grigore Pop, presedinte Cartel Alfa. 

Chiar ambasadorul SUA a discutat cu ministrul transporturilor despre problema platilor.

Singura sansa ca autostrada sa ajunga de la Brasov pana la Bors in 2012 ar fi ca americanii sa angajeze acum 7.000 de oameni si sa lucreze non-stop.

Citeste si:

Joburi de vara in strainatate! Europenii angajeaza zeci de mii de romani in turism, industrie si agricultura

"Licitati pentru banii nostri". Bogdan Naumovici ia in raspar business-ul Groupon. Cum suna cea mai discutata afacere online, care concureaza site-urile de reduceri