Dispar celebrele TGV-uri. Cum isi redenumesc francezii trenurile de mare viteza
TGV, SNCF
Celebrele trenuri de mare viteza TGV, pentru care ii invidiaza toata lumea pe francezi isi schimba numele si vor beneficia de un upgrade, scrie The Local.
Astfel, incepand din 2 iulie 2017, odata cu deschiderea unei noi linii de mare viteza intre Paris si Bordeaux, vor fi puse in circulatie si noile trenuri sub brandul “inOui”, care au fost prezentate publicului, luni, la Paris.
Urmatoarea ruta pe care vor circula noile trenuri “inOui” va fi Paris-Strasbourg, urmand ca pana in 2020, toate trenurile TGV sa poarte noul nume.
Potrivit SNCF, compania nationala feroviara din Franta, schimbarea este, de fapt, un rebranding. “Pur si simplu, botezam un serviciu care acum nu are niciun nume”, a declarat presedintele SNCF, Guillaume Pepy.
Dar, pe langa rebranding, SNCF va achizitiona si noi trenuri in urmatorii ani, care vor fi imbunatatite fata de cele aflate in cicrulatie in prezent.
“inOui” va fi, asadar, serviciul premium de mare viteza al Frantei, care va oferi pasagerilor internet wifi, locuri confortabile, mai mult spatiu pentru picioare si bagaje si vagoane restaurant. In realitate, trenurile vor fi tot TGV (care este prescurtarea de la "Train à Grande Vitesse" – tren de mare viteza).
Porivit SNCF, rebrandingul si upgradingul trenurilor va costa compania feroviara 2,5 miliarde de euro, pana in 2020.
Iar preturile biletelor vor ramane aceleasi. “Nu este vorba despre crearea unui serviciu de lux, deci poreturile vor ramane la fel”, a explicat Pepy, adaugand ca preturile au scazut chiar cu 6%, din 2015.
Numele ales vine de a cuvantul francez “Oui” (Da), care este folosit de operatorul feroviar si pentru alte servicii ale sale. De exemplu, SNCF mai are serviciu de trenuri de viteza la preturi mici lansat in 2013, care se numeste “Ouigo”, precum si unul de autobuze “OuiBus” si unul de inchirieri de masini, “OuiCar”.
Site-ul pentru rezervari se va redenumi, de asemenea, din voyages-sncf.com in oui.sncf.com.
Mai multe despre:
#tren de mare viteza#TGV
Pe acelasi subiect:
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea 
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent




RSS