De la Bucuresti, la Istanbul, cu 200 km/ora. CFR Calatori introduce trenul Bosfor Express
Tren, CFR
Calatorii care vor dori sa mearga incepand din aceasta vara pe ruta Bucuresti-Sofia-Istanbul cu trenul Bosfor Express, vor putea circula si cu viteze de 200 km/h acolo unde infrastructura o va permite, a declarat miercuri directorul general al CFR Calatori, Iosif Szentes.
Din luna iunie a acestui an, CFR Calatori va asigura trenuri zilnic pe ruta Bucuresti-Istanbul, cu trecere prin Sofia, cu trenul Bosfor Expres.
Compunerea trenului va fi asigurata de cele trei administratii feroviare participante, din Romania, Bulgaria si Turcia.
CFR Calatori participa la realizarea trenului Bosfor Express, alaturi de bulgari si turci, cu un vagon de dormit pentru Istanbul, cu un vagon clasa pentru destinatia Sofia si cu o cuseta si un alt vagon de dormit atasate saptamanal pentru Salonic.
Trenul de calatori va putea circula si cu 200 km/h, acolo unde infrastructura feroviara o va permite, a afirmat Szentes.
”In planul de investitii am prevazut sume pentru reparatii periodice la cele doua vagoane, care exista in parcul nostru si care vor putea circula cu viteza de pana la 200 de km/ora. Acest tren va duce in fiecare zi pasageri la Istanbul si Sofia, iar vagoanele de Salonic vor fi atasate la trenul de Istanbul o data pe saptamana", a declarat Szentes, citat de News.ro.
Biletele pentru cele trei destinatii - Sofia, Istanbul si Salonic, se pot achizitiona cu trei luni inainte.
Pe acelasi subiect:
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea 
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent




RSS