Tarom, Wizz Air si Ryanair aduna din aeroporturi clientii Malev, dupa ce compania ungara si-a incetat activitatea
Tarom va suplimenta, din 6 februarie, frecventa curselor pe ruta Bucuresti-Budapesta, cu 7 zboruri saptamanale, astfel incat compania va opera 12 curse pe saptamana, dupa ce operatorul de stat ungar Malev, aflat in faliment, a oprit vineri toate zborurile.
Astfel, daca pana in prezent Tarom, companie detinuta de Ministerul Transporturilor, opera cate o cursa pe zi, de luni pana vineri, frecventa se va dubla si va fi introdus cate un zbor pe zi sambata si duminica.
"In incercarea de a veni in intampinarea pasagerilor, Tarom a suplimentat cu 7 frecvente cursa Bucuresti-Budapesta", a declarat consilierul pe probleme de aviatie din Ministerul Transporturilor, Bogdan Donciu.
El a adaugat ca de obicei avioanele pe aceasta ruta nu au grad de ocupare ridicat si in functie de nivelul rentabilitatii pe viitor Tarom ia in calcul o eventuala ieftinire a biletelor.
In acelasi timp, compania aeriana low-cost Ryanair va efectua zboruri pe 26 de noi rute din Budapesta. Ryanair anuntase, in ianuarie, ca va opera curse pe cinci rute din Budapesta, dar dupa falimentul Malev a decis suplimentarea acestora la 31, se arata intr-un comunicat al companiei.
Operatorul irlandez va avea patru noi aeronave Boeing 737-800 pe aeroportul din Budapesta, care vor incepe sa efectueze zboruri peste doua saptamani, urmand ca transporte pana la 2 milioane de pasageri pe an.
Ryanair are peste 700 de angajati piloti si insotitori de zbor ungari si intentioneaza sa mai angajeze personal de la Malev, pentru cele patru noi aeronave.
Compania low-cost Wizz Air a anuntat, de asemenea, ca va investi 100 milioane de dolari pentru extinderea operatiunilor din Budapesta si va relua zborurile din Bucuresti spre capitala Ungariei, dupa ce Malev a incetat toate zborurile.
Malev a intrat in aceasta saptamana in faliment, sub protectie speciala fata de creditori, iar guvernul a numit un administrator special. Vineri, avioanele programate pentru zboruri au fost retinute la sol pentru neplata datoriilor, care totalizeaza 60 miliarde forinti (270 milioane dolari). Malev genereaza 40% din rulajul anual al aeroportului international de la Budapesta si dispune de o flota de 22 de aeronave pentru pasageri, contractate in leasing.
Pe acelasi subiect:
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent




RSS