Companiile low cost aduc record de pasageri pe Aeroportul Otopeni. Costurile care scumpesc zborurile ieftine
Trafic record de pasageri pe cea mai mare poarta aeriana a tarii. Datorita ofertelor companiilor low cost, Aeroportul Henri Coanda va fi tranzitat in acest an de un numar record de oameni: 8 milioane de calatori. Mare grija insa: desi sunt ieftine, daca le cumparati din timp, biletele low cost rezervate de pe o zi pe alta ajung la preturi similare cu cele ale companiilor de linie. In plus, trebuie sa luati in calcul si taxele suplimentare care pot aparea.
In momentele de varf, pe Aeroportul Otopeni decoleaza sau aterizeaza in jur de 5.000 de pasageri. Cumulat, pe o singura zi, toti acesti oameni ar putea sa umple pana la refuz tribunele Arenei Nationale.
De anul trecut, trei companii straine de tip low cost au intuit dorinta romanilor de “a-si lua zborul” si au lansat operatiuni in tara noastra.
Este mai usor si mai ieftin daca va luati bilete din timp. Pentru un zbor Bucuresti – Roma, cel mai ieftin bilet la low cost este de 59 de euro, la jumatate de pret fata de o companie aeriana clasica si exact cat dati pentru o calatorie cu autocarul. Daca vreti sa zburati maine, pretul creste de trei ori.
Avion: Bucuresti - Roma
COMPANII LOW COST - 59 euro cel mai ieftin bilet pe 31 mai/195 euro cel mai ieftin bilet pe 29 aprilie
COMPANII CLASICE - 112 euro cel mai ieftin bilet pe 31 mai/212 euro cel mai ieftin bilet pe 29 aprilie
Atentie si la taxele pe care le platiti. Orice solicitate la call center costa. In plus, trebuie sa faceti check in-ul online, sa nu aveti bagaj de cala si unul mic de mana, ca sa nu platiti mai mult.
Taxa call center - 0,65 euro/1 min
Chek in pe aeroport - 10 euro
Bagajul de cala - 30 euro/1 bagaj
Bagaj mana - 15 euro/1 bagaj
Cei care tin cont de toate aceste lucruri, pot zbura ieftin si des. Importanta companiilor low cost pentru cel mai mare aeroport din Romania se poate intui lejer pe panoul de informatii, unde, la sosiri, din 26 de curse programate, 8 sunt de tip low cost.
Iar numarul lor va creste, in conditiile in care companiile au anuntat in acest an curse noi, spre Italia, Belgia, Spania, Portugalia, Marea Britanie sau chiar Suedia si Israel.
Pe acelasi subiect: