Companiile low cost aduc record de pasageri pe Aeroportul Otopeni. Costurile care scumpesc zborurile ieftine
Trafic record de pasageri pe cea mai mare poarta aeriana a tarii. Datorita ofertelor companiilor low cost, Aeroportul Henri Coanda va fi tranzitat in acest an de un numar record de oameni: 8 milioane de calatori. Mare grija insa: desi sunt ieftine, daca le cumparati din timp, biletele low cost rezervate de pe o zi pe alta ajung la preturi similare cu cele ale companiilor de linie. In plus, trebuie sa luati in calcul si taxele suplimentare care pot aparea.
In momentele de varf, pe Aeroportul Otopeni decoleaza sau aterizeaza in jur de 5.000 de pasageri. Cumulat, pe o singura zi, toti acesti oameni ar putea sa umple pana la refuz tribunele Arenei Nationale.
De anul trecut, trei companii straine de tip low cost au intuit dorinta romanilor de “a-si lua zborul” si au lansat operatiuni in tara noastra.
Este mai usor si mai ieftin daca va luati bilete din timp. Pentru un zbor Bucuresti – Roma, cel mai ieftin bilet la low cost este de 59 de euro, la jumatate de pret fata de o companie aeriana clasica si exact cat dati pentru o calatorie cu autocarul. Daca vreti sa zburati maine, pretul creste de trei ori.
Avion: Bucuresti - Roma
COMPANII LOW COST - 59 euro cel mai ieftin bilet pe 31 mai/195 euro cel mai ieftin bilet pe 29 aprilie
COMPANII CLASICE - 112 euro cel mai ieftin bilet pe 31 mai/212 euro cel mai ieftin bilet pe 29 aprilie
Atentie si la taxele pe care le platiti. Orice solicitate la call center costa. In plus, trebuie sa faceti check in-ul online, sa nu aveti bagaj de cala si unul mic de mana, ca sa nu platiti mai mult.
Taxa call center - 0,65 euro/1 min
Chek in pe aeroport - 10 euro
Bagajul de cala - 30 euro/1 bagaj
Bagaj mana - 15 euro/1 bagaj
Cei care tin cont de toate aceste lucruri, pot zbura ieftin si des. Importanta companiilor low cost pentru cel mai mare aeroport din Romania se poate intui lejer pe panoul de informatii, unde, la sosiri, din 26 de curse programate, 8 sunt de tip low cost.
Iar numarul lor va creste, in conditiile in care companiile au anuntat in acest an curse noi, spre Italia, Belgia, Spania, Portugalia, Marea Britanie sau chiar Suedia si Israel.
Pe acelasi subiect:
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea 
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent




RSS