Cursele low cost se muta pe Aeroportul Otopeni. Cat o sa platesti in plus la bilet
Zborurile low cost vor fi mutate de pe Aeroportul Baneasa pe cel din Otopeni in luna martie a anului viitor, a anuntat ministrul transporturilor, Anca Boagiu.
"Costul suplimentar este de doar 4 euro pentru un bilet si spun asta ca sa previn o noua runda de plangeri multiple ale operatorilor privati doar pentru a justifica o crestere de preturi", a spus Anca Boagiu, intr-o vizita pe Aeroportul Bucuresti-Otopeni.
Prezent la eveniment, directorul general al Companiei Nationale Aeroporturi Bucuresti, Tudor Jidav, a anuntat ca a invitat deja operatorii privati sa inceapa transferul.
Potrivit lui Jidav, costurile de operare pe Aeroportul Otopeni sunt mai ieftine decat la Budapesta, respingand astfel afirmatia directorului executiv al companiei Wizz Air, Jozsef Varadi, care a spus ca serviciile pe Aeroportul din Bucuresti sunt ridicol de mari in comparatie cu cele practicate de cel din capitala Ungariei.
"Personal, nu inteleg de ce se fac astfel de afirmatii de genul ca Aeroportul Otopeni este mai scump fata de Budapesta. Lucrurile stau exact invers. Budapesta este mai scumpa decat Bucurestiul", a afirmat Jidav.
Varadi a mai afirmat, joi, ca mutarea zborurilor low cost de pe Aeroportul Baneasa pe cel din Otopeni este "cel mai rau lucru care se putea intampla aviatiei", intrucat forteaza companiile sa scumpeasca biletele sau sa iasa de pe piata, informeaza Mediafax.
Citeste si:
Aeroportul Henri Coanda isi deschide al doilea terminal pentru plecari
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent




RSS