Doua meserii de viitor. Companiile aeriene vor avea nevoie de 550.000 de noi piloti si 600.000 de tehnicieni in urmatorii 20 de ani
Companiile aeriene din toata lume vor recruta si pregati 558.000 de noi piloti in urmatorii 20 de ani, pentru a face fata cresterii traficului aerian si a-i inlocui pe cei care vor iesi la pensie, arata un studiu Boeing.
Vicepresedintelui Boeing, Sherry Carbary, spune ca ar fi nevoie de 28.000 de noi piloti in fiecare an.
In plus, tot in urmatorii 20 de ani, Boeing estimeaza ca la nivel mondial vor trebui recrutati si 609.000 de noi tehnicieni pentru intretinerea avioanelor.
Pe regiuni, Asia-Pacific va avea nevoie de 226.000 de piloti si 238.000 de tehnicieni, ceea ce reprezinta aproximativ 40% din cifra totala.
In Europa, vor fi necesari 95.000 de piloti si 101.000 de tehnicieni suplimentari.
In America de Nord transportatorii aerieni vor trebui sa angajeze 95.000 de piloti si 113.000 de tehnicieni.
Aproximativ 47.000 de noi piloti si un numar similar de tehnicieni vor fi necesari in America Latina.
Regiunile cu necesitati mai mici sunt Orientul Mijlociu (60.000 de piloti si 66.000 de tehnicieni), Africa (18.000 de piloti si 22.000 de tehnicieni), Rusia si CSI (17.000 de piloti si 22.000 de tehnicieni).
Tot acest personal aditional va fi necesar pentru cele 38.000 de noi avioane care vor fi adaugate flotei mondiale in urmatorii 20 de ani, sustine Boeing, companie cu 17 centre de pregatire in intreaga lume.
"Provocarea acoperirii cererii mondiale pentru profesionisti in domeniul aviatiei nu va fi acoperita de o singura companie. Producatorii de avioane, companiile aeriene, producatorii de echipamente de training, organizatii care ofera servicii de training, agentii de reglementare si institutii de invatamant, toate trebuie sa-si sporeasca eforturile pentru a veni in intampinarea cererii crescute pentru piloti si tehnicieni autorizati", a declarat Sherry Carbary.
Fata de 2014, Boeing a revizuit in sus cu 4% prognozele privind necesarul de piloti si cu 5% pe cele privind tehnicienii.
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea 
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent




RSS