CNAIR va scoate la licitatie doua sectiuni din autostrada Pitesti-Sibiu. Ministrul Transporturilor: ”In perioada imediat urmatoare se vor redeschide santierele”
Autostrada
Compania Nationala de Administrare a Infrastructurii Rutiere (CNAIR) va lansa in curand licitatiile pentru sectiunile 1 si 5 ale autostrazii Pitesti-Sibiu, potrivit unui comunicat publicat vineri de Ministerul Transporturilor.
Autostrada Pitesti-Sibiu, parte din Autostrada Bucuresti-Nadlac (A1) ar permite traficul neintrerupt pe autostrada intre Capitala si frontiera cu Ungaria.
Autostrada de circa 123 kilometri ar fi prima care ar trece muntii, facand legatura intre Muntenia si Transilvania, peste Muntii Carpati. Autostrada a suferit mai multe amanari in ultimii ani din cauza efectuarii mai multor studii asupra celor cinci variante de traseu.
CNAIR a decis in decembrie 2016 suspendarea pentru trei luni, pana in prima luna a primaverii, a contractului de revizuire a studiului de fezabilitate pentru autostrada Sibiu-Pitesti, pentru ca iarna nu se pot efectua investigatii de teren.
Ministerul Transporturilor a anuntat vineri ca, in cel mai scurt timp, urmeaza sa fie scoase la licitatie sectiunile 1 si 5 ale autostrazii. Ministrul Razvan Cuc a subliniat ca, atat la minister cat si la CNAIR, se lucreaza intensiv astfel incat ”proiectele sa aiba o coerenta in implementare”.
”In perioada imediat urmatoare se vor redeschide santierele, iar prioritatea noastra ramane monitorizarea constanta a derularii acestor proiecte”, a declarat Razvan Cuc, citat in comunicat.
Cuc, impreuna cu reprezentanti ai CNAIR, a facut vineri o vizita in judetul Arges, unde a purtat discutii in acest sens cu reprezentanti ai autoritatilor locale si cu parlamentari argeseni.
CNAIR a avizat, in noiembrie anul trecut, traseul pentru ultimele doua sectiuni ale autostrazii Sibiu-Pitesti.
Traseul intreg al Autostrazii Sibiu-Pitesti, in lungime de circa 123 de kilometri, este: Sectiunea 1, Sibiu-Boita, de la km 0 la km 15+000, asigura legatura intre DN 7 (defileul Vaii Oltului) prin continuarea autostrazii existente; Sectiunea 2, Boita-Racovita, de la km 15+000 la km 43+000, leaga localitatea Boita cu localitatea Racovita; Sectiunea 3, Racovita-Valeni, de la km 43+000 la km 72+000, asigura continuitatea autostrazii prin Valea Baiasului, facand conexiunea dintre Defileul Oltului si Defileul Vaii Topologului; Sectiunea 4, Valeni - Curtea de Arges, de la km 72+000 la km 90+000, traverseaza Valea Topologului, face legatura cu localitatea Curtea de Arges; sectiunea 5, Curtea de Arges-Pitesti, de la km 90+000 la km 123+037, leaga localitatea Curtea de Arges cu orasul Pitesti si autostrada existenta, prin Valea Argesului, si sectiunea 6, care consta in reabilitarea a 14 km drum national, respectiv DN 73C, fiind drum de legatura intre nodul rutier Tigveni si Ramnicu Valcea, precum si constructia a 2,5 km de drum nou.
Autoritatile de la acea vreme declarau ca la finele anului 2021 se va putea circula pe aceasta autostrada.
Pe acelasi subiect:
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea 
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent




RSS