Romania vrea sa construiasca autostrada pana la Pančevo. Proiectul romano-sarb de transformare a punctului de trecere a frontierei de la Moravita
Autostrada
Romania si Serbia vor colabora pentru punerea in aplicare a studiului de fezabilitate privind planificarea si proiectarea unui autostrazi intre Timisoara si Pančevo.
Guvernul a aprobat in sedinta joi un Memorandum privind negocierea si semnarea unui Protocol de cooperare intre Guvernele celor doua state.
Romania si Serbia vor colabora pentru sustinerea diplomatica si financiara a proiectelor de investitii legate de transport la frontiera comuna dintre Romania si Republica Serbia, in special pentru constructia autostrazii Timisoara – Varset – Pančevo pana in 2025, potrivit rezultatelor studiilor de fezabilitate.
Executivul informeaza ca includerea unei noi autostrazi este o prioritate in master planurile de transport ale celor doua state.
Tronsonul dintre Pančevo si Varset este recunoscut in lista unica de proiecte pregatite a Serbiei, iar executia lucrarilor pentru sectorul de drum Timisoara – Moravita este cuprinsa in Strategia de implementare a Master Planului General de Transport al Romaniei pe lista lunga a proiectelor din sectorul rutier, in prima perioada de finantare 2014-2020, cu suma de 29,5 milioane euro fara TVA.
”Asigurarea unei infrastructuri care sa sustina fluxul tot mai mare de persoane si de bunuri intre Romania si Serbia este o necesitate, in conditiile in care reteaua de transport actuala este insuficient dezvoltata pentru nevoile curente ale zonei de frontiera. Noul drum de mare viteza va contribui la conectarea coridorului rutier cu modurile de cale ferata care tranziteaza Romania si cu modul fluvial care trece prin Ungaria, Serbia si Romania, reprezentat de Dunare”, se arata intr-un comunicat de presa al Guvernului.
Constructia autostrazii Timisoara–Pančevo vizeaza si cresterea incluziunii sociale si calitatii vietii in regiunea transfrontaliera, precum si dezvoltarea unitara a infrastructurii de transport capabila sa suporte traficul rutier de persoane si de marfa in punctele de trecere frontiera, prin intermediul realizarii de noi conexiuni de transport, precizeaza sursa citata.
Pe acelasi subiect:
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea 
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent




RSS