Cea mai veche companie de transport maritim de marfa si-a vandut ultima nava. Cum moare un brand
Cea mai veche companie de transport maritim de marfa, Stephenson Clarke Shipping din Marea Britanie, infiintata in 1730, a vandut ultima nava si iese din afaceri, din cauza concurentei foarte ridicate, care a condus la declinul puternic al tarifelor in ultimii ani.
Stephenson Clarke Shipping a intrat in proces de lichidare, potrivit unui anunt al lichidatorului, firma de contabilitate Tait Walker. Compania de transport maritim, care mai are doar noua angajati, a vandut ultima nava in iulie.
Indicatorul Baltic Dry Index, format in baza tarifelor pentru transportul de materii prime precum cereale sau carbune, este in scadere cu 55% in acest an si ar putea inregistra al patrulea an de declin in ultimii cinci, potrivit datelor Bloomberg.
"Anuntul privind Stephenson Clarke arata cat de dificil a devenit climatul economic pentru transportul maritim. Stephenson Clarke era o companie istorica si un membru vechi pana recent si ne pare rau sa auzim astfel de vesti", se arata intr-un comunicat al Camerei de Transport Maritim din Marea Britanie, citat de Mediafax.
Industria de transport maritim din Marea Britanie a avut venituri de 12,6 miliarde de lire sterline (19,7 miliarde de dolari) in 2010, potrivit celor mai recente date.
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent




RSS