Câte avioane mai ajung la București, în timpul pandemiei: “Vin avioane uşor exotice, de producţie sovietică, dar și Boieng 777 sau 787, care aduc mari cantităţi de materiale medicale"
Sursa foto: Facebook/Bucharest Airports
Aeroportul Otopeni înregistrează în această perioadă între 20 şi 30 de curse pe zi, acestea fiind curse cargo, dar sunt şi curse regulate, de repatriere sau charter, care duc lucrători români către vestul Europei, a declarat Valentin Iordache, purtătorul de cuvânt al Companiei Naţionale Aeroporturi Bucureşti.
"În această perioadă sunt între 20 şi 30 de decolări în fiecare zi. Sunt şi curse regulate, deşi sunt foarte puţine, în general către nordul Europei, dar şi către Qatar sau, de ce nu, către Grecia, către Atena. Mai sunt, de asemenea, curse de repatriere şi curse charter care duc lucrători către vestul Europei. Acestea sunt destul de puţine, una, două pe zi. Şi, bineînţeles, o bună parte din trafic este legat de cursele cargo, atât cele obişnuite, care fac coletărie, mă refer la firmele de profil, cât şi transporturi de echipamente şi materiale medicale care vin cu avioane uşor exotice pentru aeroportul Henri Coandă, pentru că vedem atât avioane de mari dimensiuni, de producţie sovietică, din anii '80 şi spre '90, cât şi avioane mari, de tip Boieng 777, sau Boeing 787, avioane mai recente, toate acestea aducând mari cantităţi de materiale medicale", a precizat Iordache, citat de Agerpres.
Pe de altă parte, el a subliniat că lucrările de infrastructură la aeroport se derulează în continuare şi vizează atât reparaţia platformelor de îmbarcare/debarcare a aeronavelor, cât şi reparaţia sau modernizarea căilor de rurale.
"De asemenea, lucrările sunt în continuare în derulare. Mă refer la lucrările de infrastructură, pentru că se lucrează atât la reparaţia platformelor de îmbarcare/debarcare a aeronavelor, cât şi la reparaţia sau modernizarea căilor de rulare, atât racordul între calea de rulare Golf şi pista 1, cât şi întreaga cale de rulare Delta, care este poate cea mai importantă cale de rulare a aeroportului, preluând o foarte mare parte a traficului de pe pista 1. Această cale de rulare în momentul de faţă este într-un proces de modernizare destul de avansat. Totodată, se lucrează la extinderea platformei de îmbarcare/debarcare către nord şi, bineînţeles, se lucrează la interior, la reparaţii. În cea mai mare parte sunt toate acele lucrări urmărite şi coordonate de către colegii mei din direcţiile de profil", a explicat purtătorul de cuvânt al CNAB.
În ceea ce priveşte activitatea personalului aeroportului, Valentin Iordache a menţionat că aproximativ o treime lucrează şi de acasă, cu schimbul, dar cea mai mare parte trebuie să vină în continuare la lucru, deoarece aeroportul trebuie menţinut deschis, fiind obiectiv strategic şi având şi acest trafic, "care este foarte important, chiar dacă nu numeric", cât prin faptul că aduce materiale şi echipamente medicale.
Mai multe despre:
#aeroportul Henri Coanda#Aeroportul Otopeni#materiale sanitare#pandemie COVID-19#transport aerian
Pe acelasi subiect:
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea 
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent




RSS