Ryanair aduce toate avioanele la sol și estimează că nu va opera zboruri în aprilie şi mai, din cauza pandemiei de COVID-19, în afara celor umanitare
Ryanair
Compania aeriană low-cost Ryanair a anunţat marţi că estimează că nu va opera zboruri în următoarele două luni, aprilie şi mai, din cauza restricţiilor impuse pentru frânarea pandemiei de coronavirus.
Compania a reamintit că, începând de la miezul nopţii, aproape toată flota sa de avioane va rămâne la sol, deşi, în urmă cu câteva zile, anunţase că va menţine pentru moment un număr redus de zboruri între Irlanda şi Marea Britanie.
"În acest moment, nu preconizăm operarea de zboruri în lunile aprilie şi mai, dar aceasta depinde clar de recomandările Guvernului şi noi întotdeauna am respectat instrucţiunile", a explicat marţi, într-un comunicat, Michael O'Leary, CEO al companiei, potrivit Agerpres.
Acesta a spus că pune la dispoziţia "tuturor guvernelor" avioanele companiei pentru a efectua repatrieri şi zboruri esenţiale pentru transportul de medicamente, echipamente de protecţie şi, dacă va fi nevoie, alimente de urgenţă.
El a recunoscut că "nimeni nu ştie" cât timp va dura "blocajul" provocat de COVID-19, însă "experienţa Chinei" sugerează că perioada de contagiune şi diminuare a propagării virusului ar putea fi de trei luni.
"Deoarece frontierele Europei sunt congestionate sau închise, este vital ca Ryanair să îşi facă treaba pentru a fi menţinut transportul de medicamente şi alimente de bază", a subliniat O'Leary, care a dat asigurări că toate aceste zboruri vor fi operate în maximă securitate, cu dezinfectare zilnică.
În acest sens, el a semnalat faptul că Ryanair şi-a redus numărul de birouri cu 50% pentru a respecta cerinţele de "distanţare socială" şi a cerut răbdare clienţilor care încearcă să intre în contact cu serviciul de relaţii cu publicul.
"Veţi primi un e-mail. Vă rog, nu insistaţi la telefon, deoarece, dată fiind lipsa de personal, acesta se va ocupa de cazurile mai urgente, care, în următoarele zile vor fi zborurile speciale", a spus O'Leary.
Pe acelasi subiect:
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea 
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent




RSS