De ce renunta bogatii la masini in favoarea avioanelor private
Cel mai simplu mod de a scapa de aglomeratie si de drumurile proaste ale Romaniei este sa calatoresti printre nori. Dincolo de gluma, oamenii de afaceri descopera unul dupa altul binefacerile transportului aerian si, in loc sa-si cumpere masini de sute de mii de euro, opteaza pentru avioane. Astfel, au garantia ca ajung la timp la destinatie si, in plus, se pot relaxa in voie.
Un lucru e cert: avioanele inlocuiesc incet, incet masinile din garajele romanilor cu stare. Este si cazul unui tanar om de afaceri din Cluj, care detine deja doua avioane.
"In cazul acestei aeronave costurile de zbor nu sunt unele exacerbate. O ora de zbor, insemnand combustibil, mentenanta si toate celelalte, se ridica undeva la 60 de euro", spune Sergiu Habago.
Habago si-a cumparat cele doua avioane din strainatate, cu 150.000 de euro. In plus, si-a luat licenta de pilot si face zilnic mii de kilometri.
Asadar, cu doar cateva zeci de mii de euro, o doza de curaj si multa pregatire, oricine se poate aseza la mansa unei astfel de aeronave. Nu vor lipsi nici senzatiile tari si privelistea extraordinara.
Pe acelasi lucru a mizat si Fulop Zoltan, care a decis sa-si cumpere un avion ultrausor. Avionul lui a costat 40.000 de euro, iar omul de afaceri si-a facut si aerodrom personal, pe un teren de 10 hectare.
Si Mircea, medic din Satu Mare, este tentat sa isi cumpere un avion mai ieftin, pana in 15.000 de euro.
Cei care vor sa isi achizitioneze o asemenea aeronava, dar nu au licenta de zbor, pot plati un pilot cu 50 de euro pe ora. La aceasta se adauga costurile de parcare si mentenanta, care, in functie de aerodrom, pot ajunge la o suma frumusica.
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea 
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent




RSS