Seful Ryanair revolutioneaza modul in care se construiesc avioanele. Ce idee trasnita i-a mai venit lui Michael O’Leary
Seful operatorului irlandez low-cost Ryanair este recunoscut ca fiind un vizionar, atunci cand vine vorba de a zbura cu avionul. In incercarea de a salva cat mai multi bani, Michael O’Leary vine cu o noua idee deosebita: sa largeasca usile de la avion, astfel incat mult mai multi pasageri sa poata urca si cobori, incercand sa salveze astfel timp pretios pentru companie.
De-a lungul timpului O’Leary a venit cu idei dintre cele mai nastrusnice pentru a face rost de bani. Cele mai ciudate dintre ele au fost aceea taxa de o lira pentru mersul la toaleta in avion sau vanzarea de bilete fara loc, urmand ca pasagerii sa stea in picioare, pe culoarul avionului.
Acum O’Leary se gandeste cum sa urce si sa coboare pasagerii din avion intr-un timp record si i-a venit ideea largirii usilor de la avion. Iar o companie din China s-a aratat interesata e idee, scrie Daily Mail.
“Chinezii sunt interesati de ceea ce vrem noi sa facem. Avioanele construite de Boeing sau Airbus au marimea usilor standard. Noi vrem ca pe o usa sa poata trece doi oameni in acelasi timp”, a declarat Howard Miller, directorul financiar al Ryanair.
Ideea i-a venit lui O’Leary dupa ce a aflat ca profitul companiei a scazut cu aproape o treime. “Incercam constant sa crestem taxele, dar in conditiile cererii actuale acest lucru nu este posibil”, a spus el, adaugand ca cererea reduse se datoreaza crizei economice care i-a impovarat pe europeni.
Seful Ryanair este recunoscut pentru ideile sale trasnite, dar sub conducerea lui compania s-a transformat dintr-un operator regional intr-o adevarata forta, care numara 7.000 de angajati si zboara pe 1.100 de rute catre 155 de aeroporturi din 26 de state.
Anul trecut, Ryanair a devenit prima companie aeriana din Europa care a transportat mai mult de 7 milioane de pasageri intr-o singura luna. reteta de succes a lui O'Leary pentru zborurile comerciale este simpla: trebuie sa fie dese, dar mai ales ieftine.
Iar pentru a reduce cat mai mult costurile, dar si pentru a face profit cat mai mare, O’Leary a venit cu idei de genul: taxarea mersului la toaleta, eliminarea copilotilor, biletele fara loc sau introducerea, contra cost, a filmelor porno la bordul aeronavelor.
Pe acelasi subiect:
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent




RSS