Lucrari pe 30 de ani si mita de 40 de mil. de euro pentru autostrada Comarnic - Brasov VIDEO
Intre Comarnic si Brasov nu exista, deocamdata, nicio autostrada ci doar cozi. Pe aici o iei daca vrei sa treci muntii. Ar fi si varianta Valea Oltului, dar la fel de aglomerata. Asadar nu avem practic nicio solutie civilizata.
Sibiu - Pitesti, un tronson care ramane deocamdata un vis. Pentru a construi aceasta autostrada ar fi nevoie de 3,3 miliarde de euro. Deocamdata, drumul e facut praf.
Specialistii in drumuri spun ca ar trebui sa renuntam la ideea de construi autostrada pe aici. "Zona aceasta este o zona extraordinar de complexa cu alunecari de teren", spune Michael Stanciu, presedinte companie consultanta
Solutia ar fi tronsonul Comarnic - Brasov. Dar si aici deocamdata, doar se viseaza la autostrada. In plus, in fiecare an pierdem 150 de milioane de euro, in benzina si timp, pentru ca nu avem autostrada intre Brasov si Bucuresti.
Acum doi ani s-a semnat un contract cu doua firme pentru a construi acest tronson. La cateva zile acordul a fost rupt. Alin Goga, fost director in departamentul juridic din compania de autostrazi, spune, insa, ca rezilierea s-a facut pentru ca s-a cerut o spaga prea mare.
"Gura lumii, eu spun, e o prostie, sa ma ierte, dar eu spun doar legendele urbane ca e vorba de 40 de milioane si 400 de milioane in lucrari, pe 30 de ani. Bani cash,in punga primiti de niste oameni, ori in punga, ori in banca", explica el.
Duminica, la Romania te iubesc aflati mai multe despre acest subiect dar vedeti si cum au construit altii, in alte tari.
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent




RSS