Duminica, la "Romania, te iubesc!": De ce nu avem autostrazi, desi am cheltuit miliarde de euro pe infrastructura? VIDEO
Emisiunea "Romania, te iubesc!" se intoarce in forta, duminica seara. Al saptelea sezon debuteaza cu o ancheta despre autostrazile din aceasta tara. Cat iti ia sa traversezi Romania de la un capat la altul? Cati kilometri de sosea de viteza avem? Cat s-a cheltuit pentru mai nimic? Cine sunt vinovatii? Dar si cum construiesc altii. Vom avea pentru toate raspunsuri, duminica, de la ora 18.00, alaturi de Cristian Leonte.
Romania este tara in care se sta la coada. Nu avem autostrazi, nu avem bani, nu accesam fonduri dar, paradoxal, infrastructura romaneasca a inghitit in ultimii ani miliarde de euro. Avem doar 332 de kilometri de autostrada.
Centura Aradului. Intre Arad si Vama Nadlac sunt 39 de kilometri si de multe aici se formeaza o coada pe tot atatia kilometri.
Duminica, la "Romania, te iubesc!" vom merge in locurile pe care demult trebuia sa treaca o autostrada. Cozi de kilometri intalnesti pe mai toate drumurile. Intre Deva si Orastie, la Sebes, pe Centura Bucurestiului si in multe alte zone.
Pe Autostrada Transilvania am platit pana acum 26 de milioane de euro pe kilometru. Au construit americanii de la Bechtel 50 de kilometri in 7 ani. In doar 2 ani, in Albania, aceiasi americani au taiat muntii in doua, cu o autostrada de 15 milioane de euro pe kilometru.
Si noi am fi putut sa cosntruim autostrazi. Cu bani europeni. Cei care raspund de soarta drumurilor ridica din umeri.
La "Romania, te iubesc!" vine cu marturii socante fostul director al departamentului juridic din Compania de Autostrazi, Alin Goga.
Care este viteza medie pe drumurile noastre si cat iti ia sa traversezi Romania, de la un capat la altul, cate milioane de euro s-au pierdut pana acum si care este ritmul lucrarilor pe autostrazile noastre aflati duminica, la "Romania, te iubesc!".
Pe acelasi subiect:
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent




RSS