Un nou tronson al Autostrazii Soarelui va fi deschis traficului anul viitor
Compania de Autostrazi si Drumuri Nationale a semnat cu consortiul italiano-german Astaldi - Max Boegl un contract in valoare de 498,8 milioane lei fara TVA (116,4 milioane euro) pentru proiectarea si constructia tronsonului de autostrada Cernavoda-Medgidia.
Proiectarea tronsonului cu o lungime de 20,49 km va dura trei luni, iar constructia, un an, a anuntat CNADNR.
Valoarea contractului este mai mica decat cea estimata, de 726,2 milioane lei fara TVA, iar fata de contractul atribuit Colas, reziliat, suma este cu 60 de milioane de euro mai redusa, conform sursei citate.
"Totodata, termenul pentru proiectare si executie a fost diminuat de la 24 la 15 luni, deschiderea traficului fiind astfel posibila in cursul anului 2012. Lucrarile executate de catre noul antreprenor vor avea 4 ani de garantie, fata de 2 ani cat prevedea contractul anterior", se mai mentioneaza in comunicat.
Proiectul este finantat din fonduri BEI si Fonduri de Coeziune.
Asocierea Astaldi - Max Boegl a fost desemnata castigatoarea licitatiei pentru proiectarea si executia tronsonului de autostrada Cernavoda-Medgidia la inceputul lunii septembrie. Initial, contractul pentru segmentul Cernavoda-Medgidia a fost atribuit companiei franceze Colas, insa Ministerul Transporturilor l-a reziliat in aprilie. Principalul motivul al renuntarii la contract a fost o solicitare a companiei Colas prin care cerea suplimentarea valorii contractului cu opt milioane de euro intrucat traseul autostrazii a fost schimbat.
Asocierea Astaldi-Max Boegl a fost implicata in mai multe proiecte importante din Romania, printre care Stadionul National din cadrul complexului Lia Manoliu din Capitala. De asemenea, compania italiana Astaldi a participat la constructia Pasajului Basarab din Bucuresti si face parte din consortiul care va realiza magistrala de metrou Raul Doamnei-Hasdeu.
Citeste si:
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent




RSS