Poti sa ajungi stewardesa cu 3.250 de euro! O noua companie vrea sa scolarizeze anual 70 de doritoare!
Fly Level, o companie infiintata in 2007 de omul de afaceri si parlamentarul PDL - Silviu Prigoana, a deschis o scoala privata de insotitori de bord, la care tarifele sunt similare celor deja existente in piata! Potrivit datelor primite de incont.ro de la Blue Air, suma care trebuie investita pentru a deveni stewardesa este de aproximativ 3.400 de euro.
"Vor fi organizate trei cursuri, primul fiind cel teoretic, care va costa 1.500 de euro si se va desfasura pe o perioada de zece saptamani. Ulterior, cursantii vor face practica la companiile Tarom si Blue Air, cu care colaboram, costul cursurilor fiind de 1.500 de euro. Ultimul vizeaza cursuri la un simulator de zbor de la Sofia, singurul din zona, costul fiind de 250 de euro", a declarat Nicu Berla, care detine si functia de director general al Fly Level
Omul de afaceri Silviu Prigoana a infiintat firma impreuna cu Berla, insa ulterior, dupa ce a fost ales deputat, a decis sa vanda actiunile pe care le detinea, respectiv 70%.
Scoala a necesitat investitii de 40.000 de euro, iar planurile firmei pentru urmatorii 2-3 ani vizeaza investitii de 5 milioane de euro intr-o scoala de pilotaj.
Firma va colabora si cu operatorii aerieni Blue Air si Tarom.
Scoala va avea opt profesori si va putea oferi cursuri unui numar de maximum 70 de cursanti anual.
Anul viitor, firma intentioneaza sa deschida o scoala de pilotaj, care va necesita o investitie de peste doua milioane de euro, si sa cumpere un simulator de zbor, in valoare de trei milioane de euro.
Mai multe despre:
#Silviu Prigoana#stewardesa
Pe acelasi subiect:
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent




RSS